Dankzij de testcampagnes van the insiders ben ik de gelukkige testpersoon van het ultra-nieuwe verzoringsproduct Estée Lauder Revitalizing Supreme.
Dit jaar word ik 30. Ik ben dan ook heel blij dat ik uitverkorene ben geworden om deze de ultranieuwe Estée Lauder Revitalizing Supreme crème te testen. 30 jaar is niet alleen een mijlpaal in het leven. Ik besef ook dat het tijd is mijn huidverzorging aan te passen aan mijn leeftijd. Ik weet dat mijn huid reeds extra verzorging kan gebruiken en het is soms een hele klus om de juiste crème te vinden. Deze testcampagne kwam voor mij dus op het ideale moment. Ik ben er van overtuigd dat ik dan ook meteen de juiste verzorging gevonden heb. Ik heb vaak hoge verwachtingen van een verzorgingsproduct. Ik merk nu bij het testen van het product na ongeveer 10 dagen dat het product Estée lauder revitalizing supreme al zijn beloftes nakomt : onder andere :
- een aangename geur, je voelt je meteen fris
- wegnemen van mijn eerste zichtbare rimpeltjes op 30 jaar
- verbeteren van de bloedcirculatie en dat is handig als je nogal een bleke huid hebt.
- en belangrijk, het regelen van de vochtbalans, omdat ik soms ga sporten, of door de koude moet wandelen en mijn huid op kantoor wordt blootgesteld aan de droge lucht van chauffage, enzoverder
- het sluit ook beter mijn poriën, waardoor mijn huid er egaler en strakker uitziet
Ik voel me optimaal beschermd bij deze vriestemperaturen en op kantoor voel ik me beschermd tegen de droge lucht van de chauffage. Ik heb nu en dan last van couperose en ben er van overtuigd dat deze crème me hiervoor ook beschermd.
Kortom ik voel me zelfzeker en beschermd als ik de crème op mijn gezicht heb...ik kan met een goed gevoel aan een nieuwe dag beginnen zonder me zorgen te moeten maken over mijn huidverzorging. Estée Lauder doet de rest voor mij ! Bedankt aan The Insiders om het product te mogen uittesten en een dikke proficiat aan het Estéé Lauder team ! Knappe innovatie !
Ik het product aanraden :
- omdat mijn eerste ervaringen als tester enorm positief zijn
- je kan veel tijd besparen 's morgens en 's avonds omdat het volgens mij een all-in -one product is en je geen bijkomende verzorging meer hoeft te smeren.
- je niet meer hoeft te piekeren en te kiezen uit tal van andere verzorgings producten en merken.
Ik kan dus alvast deze crème ten zeerste aanraden, welke verzoringsproduct gebruiken jullie of wat zijn jullie verwachtingen?
Welke verzorgingsproducten gebruiken jullie?
Nog niet overtuigt? Meer informatie over het product kan je trouwens vinden op de site van Estée Lauder :
http://www.esteelauder.be/?q=nl/website … u=289|324|
of voeg Estée Lauder toe op facebook en daar kan je heel wat ervaringen lezen van gebruikers van het product !