Linkshandig is niet goed?!

coise
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 francoise, , 2020 jaar
kinderen : geen!

14/10/2008 om 13:12:41

Een collega van me heeft me wel heel hard verbaasd. Ik had thuis nog een boekje liggen waarmee de kids leerden schrijven, en vroeg of ze dat niet wilde hebben voor haar zoontje. 'Nee, dat is niet nodig, hij moet eerst maar met rechts leren schrijven' zei ze heel kwaad. Ik vroeg haar dan wat ze juist bedoelde. En toen bleek dat ze het niet vindt kunnen dat haar zoontje linkshandig is. Toen begon ze te vertellen dat ze haar al een paar keer heel kwaad heeft gemaakt op het jongetje, en zijn potlood met een ruk uit zijn hand nam en het in zijn rechterhand stopte. 'en toch blijft hij maar met links schrijven he, precies om mij te pesten' voegde ze eraan toe. Mijn goeie god, hoe is het toch mogelijk? Vroeger werden kinderen die linkshandig waren geslagen in de klas, maar die tijden zijn toch al lang voorbij? Zou jij het erg vinden als je kind linkshandig is? En wat vinden jullie van mijn collega's reactie? Ik heb compassie met het kind....
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Ballonnenclown Nono
5% korting op vertoon van Famidookaart...
Het Water en Fontein Muse
minder 1 euro voor de volwassenen...
Volkssterrenwacht Urania
1 euro korting per persoon...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341