Grappige uitspraken kinderen

nichtjj

12/03/2009 om 20:33:22

haha een paar maanden geleden was ik bij mijn meter toen ze haar nagels aan het lakken was vroeg haar dochtertjje van 4,6 "mama mag ik ook een beetje hagelnak" we hebben uren zitten lachen [:1:] [:11:]
Citeren

Dieke
Nieuw
Famisurfer sinds : 30/03/2009 HEIDI, , 44 jaar
kinderen : geen!

30/03/2009 om 14:54:05

Hallo, ik heb nu pas deze topic gevonden en vind die uitpraken heel leuk, vandaar dat ik ook mijn bijdrage doe! Ik hou zoveel mogelijk bij op een papiertje want anders vergeet ik het zo vlug. Mijn zoontje van bijna 4 was aan het spelen en ik hoorde hem zeggen: 'PIEF PAF POEF EN JIJ BENT AF'. Ik zei hem: 'het is eigenlijk PIEF POEF PAF EN JIJ BENT AF'. Koppig als hij is zei hij: 'En ik zeg het zo: PIEF PAF POEF EN JIJ BENT OEF' Hij had een briefje meegekregen van zijn juf waarop stond dat de jongens van zijn klas een zwarte T-shirt moesten meebrengen om zich te verkleden voor carnaval, en de meisjes een witte T-shirt. Ik haalde het briefje uit zijn schooltas en was het luidop aan het lezen, waarop hij zei: 'ik ga de gomdebruid zijn, en XXXX is dan mijn bruid,....maar euuuhh, maar ik weet niet goed meer hoe de juf het gezegd heeft!' Hij bedoelde natuurlijk 'bruidegom'! Ik was het stof aan het afdoen terwijl het vakantie was, mijn zoontje verveelde zich wat en kwam aan mijn benen hangen. Ik zei zo: 'kijk maar goed hoe ik dat doe, zodat je dat ook kan als je later groot bent en papa bent.' Zegt hij: 'maar papa's doen dat niet hoor!'. Waarop ik: 'maar sommige papa's wel hoor'. Waarop hij: 'maar ik ga geen 'sommige' papa worden'. Hij ziet 2 wielrenners die ons passeren en zegt: 'kijk, 2 courrenners!' Er zijn een paar kindjes ziek uit zijn klas, hij zegt dat ze de 'wimpeltjes' hebben (windpokken dus!). Hij heeft een 'snaveltje' ipv naveltje! Een bibliotheek is een 'biebeltheek' ...en een apotheek is een 'appeltheek'! Toen ik ergens naartoe reed met mijn zoontje in de auto, was hij door het raam aan het kijken en zag hij ineens allemaal modderspatten op de ramen. Hij zei: 'oei oei, wat is dat, allemaal zwarte sproetjes op de ramen!' Toen we vertelden aan ons zoontje dat er een baby in mama's buik zat, en we zeiden dat hij een zusje of een broertje zal krijgen zei hij: 'mijn zusje zal een jongen zijn!'
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
BabyBaby Megastore for Ba
10% op vertoon famidookaart . Niet geldig op promoprijzen en...
Naaicafe Atelier Creatief
Drankje bij naaisessie....
Karpediem
gratis vormpje om thuis mee verder te experimenteren...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341