Grappige uitspraken kinderen

xaicodog

10/07/2007 om 22:28:07

Nog eentje. We hebben de gewoonte om ons Margaux s avonds samen in te stoppen. Een dikke knuffel, tientallen kusjes en ook elke avond zeg ik haar: love you (lov joe)... en ik had haar gezegd dat ze moest antwoorden met" love you too (lov joe toe)... op een avond zei ik weer "lov joe" en zij antwoordde: "lov joe open" ... het duurde enkele seconden voor ik hem door had.... maar ik vind hem nog steeds super! [:4:]
Citeren

Gast

12/07/2007 om 17:12:21

Toen mijn dochter nog klein was, +- 2 jaar, zong zij gans de dag een liedje met de tekst toetrapie-toetrapie. Wij pijnigden ganse dagen onze hersenen om te weten te komen welk liedje zij bedoelde, maar helaas kwamen wij er niet op. Enige maanden nadien begon haar uitspraak beter te klinken ( begrijpelijker ) en kwamen wij tot de vaststelling dat zij de toenmalige hit van Gerard Joling zong, To The Tropics. Groetjes, Frank
Citeren

jufke

14/07/2007 om 11:40:49

Ons zoontje van twee is dol op de "paternole" (paardenmolen), eet heel graag "pasgeeti" (spaghetti) en spinzani (spinazie dus). Als we op zondag naar de bakker gaan, wil hij ook een spinoli (pistolet). Wanneer ik zijn kleine zus de borst heb gegeven vraagt hij; En nu mama borstjes toedoen?
Citeren

MOEKE

18/07/2007 om 19:34:47

Ik ben busbegeleidster van beroep;dat wil zeggen dat ik elke schooldag kindjes thuis ga afhalen;naar school breng en ze s"avonds weer in omgekeerde richting breng.Dit zijn allemaal zorgenkindjes tussen 2.5 en 23jaar. Met het warme weer in juni had een van de jongens een korte broek aan;toen ik zei;Benjamin wat heb jij n mooie korte broek aan;was zijn antwoord...nee juf ik heb mijn korte beentjes aan!!!! [:4:] GR MOEKE [:12:]
Citeren

anja

23/07/2007 om 10:04:07

Vorig jaar gingen wij op reis naar Oostenrijk. Daar is het de gewoonte bij de plaatselijke bevolking elkaar te groeten, met "grus God". Toen we bij een wandeling iemand tegenkwamen zei mijn dochtertje van 4 "kroezelkop". We kwamen niet meer bij. [:10:]
Citeren

MOEKE

25/07/2007 om 14:50:05

HOIKES.Hoorde laatst nog een doordenkertje;die wil ik jullie niet onthouden. De mama van mijn mama is mijn oma.De mama van mijn oma is mijn overgrootmoeder.De mama van mijn overgrootmoeder is mijn bedovergrootmoeder.En die haar mama dan???? Mijn stapelbedovergrootmoeder????? [:2:] [:2:] Dit kwam van een jongetje van 9jaar.Maar.....hoe noem je die dan???? GR MOEKE [:12:]
Citeren

unilin

27/07/2007 om 22:23:09

vandaag kwam er een glijbaan in onze tuin, toen die aan kwam riep ik ons zoontje, kom x naar buiten kijken, papa zet de glijbaan in de tuin, waarschijnlijk begreep hij voortdurend "gijbaan" want hij antwoordde iedere keer : mama, "giebaan" komt he! gij= in vlaanderen = gie...
Citeren

Lu_cas

11/08/2007 om 22:52:19

Hallo iederen, mijn zoontje van bijna 2 jaar (27/08) heeft van de vakantie vanalles uitgevonden zoals; (wij zijn op reis gegaan met de auto met achterop de fietsen) OH OH OOH kijk is AUTOFIETS... en dan een mobilhome met fietsen was : OH OH OOH CAMIONEFIETS... en een auto op een boot..ja natuurlijk AUTOBOOT...hij vond dat allemaal zo fasinerend. Die blik in zijn ogen zo grappig. groetjes de mama van Lucas
Citeren

Gast

12/08/2007 om 19:16:23

Zo zaten mijn dochtertje van 3 en ik eens te puzzelen en zijn wou een stukje leggen dat niet ging."dat klopt niet" zei ik."neen mama, ik hoor ook niets" ik lag gewoon dubbel! [:4:] [:4:] [:4:] [:4:] [:4:] [:4:] [:4:] [:4:]
Citeren

Gast

30/08/2007 om 20:12:58

Toen mijn man op een morgen aan tafel zei dat hij havermout wou eten ging onze dochter van 4 in luid protest. Eerst snapten we het niet goed tot ze op een moment echt begon te huilen en zei "papa mag me niet opeten". Jullie snappen het wel als ik erbij vertel dat onze dochter Maud heet (en dat spreek je idem uit als mout). [:5:]
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Naaicafe Atelier Creatief
Drankje bij naaisessie....
Belleheide Bowlingcenter
Op elke Vrijdag betaald u 1 spel en de 2 de is gratis....
Gasthuismuseum St.-Dimpna
Korting van 1,00 op vertoon van de famidookaart....
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341