Grappige uitspraken kinderen

unilin

02/06/2007 om 23:38:14

tijdens die warme dagen maakten we lange wandelingen, toen de zon begon onder te gaan zij onze 30 maander...kke mama..appel!
Citeren

Gast

08/06/2007 om 21:42:02

Wie kent het liedje van "papegaai is ziek en hij moet sterven, maken appelmoes al van conserven voor onze gaai....." en dan volgt er ieadeja boem. ieadeja zegt onze dochter van 3 blijkbaar niets, zij zingt "diadema".Tja een diadeem kent ze dus wel
Citeren

elize

09/06/2007 om 9:08:53

Toen ik onlangs met mijn dochter van twee en drie maanden in bad was gegaan en we ons samen afdroogden vroeg ze me wanneer ik mijn borstjes ging aandoen? (bh)
Citeren

Ione

01/07/2007 om 21:22:57

Onlangs ging ik met mijn dochtertje Ina (2 1/2jaar) naar de processie kijken. Haar opa is brandweerman en liep mee in de stoet. Hij had zijn brandweerkostuum aan n witte handschoenen. Daarop zei ons Ina: "Kijk mama. Opa witte handsjoene aan. Opa is prinses!". [:10:]
Citeren

Lore

05/07/2007 om 20:32:54

Onze kapper noemt Hubert. Mijn zoontje van drie kwam onlangs verkondigen dat hij naar "mijnbert" moet om zijn haren te laten knippen. Als ik hem dan zeg, neen jongen de kapper is Hubert dan zegt hij heel ernstig, neen mama ik ga naar "mijnbert". [:4:]
Citeren

Nanny

05/07/2007 om 21:53:09

Niet alleen kleine kinderen kunnen grappige uitspraken produceren... Ons Nicky (13 jaar) vindt van zichzelf dat ze geen kind meer is, toch doet ze soms nog kinderlijke, grappige uitspraken. Een paar weken geleden aan tafel: Nicky: (tegen Tina, haar zus van 12 jaar) Als je echt wil leren toneel spelen moet je naar het crematorium gaan. Tina: Conservatorium, zeker?! Nicky: Awel ja, conserven-tatorium! Grappig, h...
Citeren

siri

06/07/2007 om 10:42:13

Mijn dochterjte (bijna 2) en ikzelf (mama) zaten enkele weken geleden in samen in bad. Mijn man stond zich te scheren aan de wasbak (in zijn bloot gat). Op een bepaald moment zei ik tegen mijn dochter: " kijk eens wat een mooie poep de papa heeft!", ze stak haar hoofdje over de badrand uit, keek even en draaide zich toen naar mij. Met een heel ernstig gezicht zei ze: "Amaai Amaai Amaai" :-) . Hilarisch! we kwamen niet meer bij van het lachen. Mijn man zijn reactie: " de waarheid komt uit een kindermond h" hij heeft de hele dag lopen zweven ;-) [:3:]
Citeren

08/07/2007 om 8:00:50

Mijn dochtertje van 6, er stond een Mercedes bij ons in de straat geparkeerd. In alle enthousiasme riep ze me toe: "Kijk mama, die auto heeft een trofee gewonnen" ...
Citeren

08/07/2007 om 8:11:57

Nog eentje. Mijn zoontje van toen net twee. Ik ging met hem naar het containerpark. Hij bleef maar roepen en wijzen, mama, mamaaaa, plop, plop, mamaaa ... ik moest kijken want hij had Plop gezien. Het bleek de vriendelijke man van het containerpark te zijn. Hij heeft had een groene breteloveral aan en een grijs baardje. Op de duur werd ik zo rood en wist niet meer waar kijken. Die mijnheer had het al even door wie dat mijn zoontje aanwees. [:21:]
Citeren

xaicodog

10/07/2007 om 22:25:16

Ons Margaux was 2j toen de sint s nachts langskwam. Ze wist hoe de sint en zwarte piet eruit zagen en vertelden haar dus dat s nachts de sint en piet speelgoed kwamen brengen. Zo gebeurde het ook en n van de geschenken was een "zwart" popje met kroezelhaar. Toen Margaux s morgens opstond riep ze: 'oh kijk, zwarte piet is hier nog' [:2:]
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Naaicafe Atelier Creatief
Drankje bij naaisessie....
Zaza Belle, Clown, Magir
10 % korting met CODE "FAMIDOO"...
Archeosite en Museum van
Korting van 10% voor de eigenaar en op vertoon van de Famido...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341