Grappige uitspraken kinderen

postindebox
Nieuw
Famisurfer sinds : 08/03/2007 Sarah, Gent, 40 jaar
kinderen : geen!

11/03/2007 om 22:03:18

Wat zijn de leukste/ontroerendste/grappigste dingen die jij ooit uit een kindermond hoorde? Zoals ik elders al schreef: een kind dat naar het nieuws keek en vol verbazing zei: Maar wat zegt die meneer nu? Het is toch niet GOEDERENTREIN, maar BESTE trein?!? Haha! benieuwd naar meer leuke uitspraakjes!!
Citeren

Mathias
Nieuw
Famisurfer sinds : 13/03/2007 Mathias, Gent, 48 jaar

16/03/2007 om 16:37:30

Vorig jaar was ik met mijn gezin in een park waar de kinderen schapen, geitjes en pluimvee kunen voeren. Toen mijn dochtertje van 3 een haan hoorde kraaien, kwam ze met een heel serieus gezicht van de schommel gestapt en zei : "papa, er doet daar iets kukuku !" [:2:] We hebben tot 's avonds laat de slappe lach gehad.
Citeren

postindebox
Nieuw

16/03/2007 om 19:45:49

haha! Dat bedoel ik nu.... Er moeten toch meer mensen nog een leuke annecdote hebben hier??? [:8:]
Citeren

annet_v
Nieuw
Famisurfer sinds : 27/02/2007 Annet, , 2020 jaar

20/03/2007 om 7:59:11

ik vind die van die goederentrein eerlijk gezegd wel hylarisch! kga eens diep in mijn (en mijn man zijn) geheugen graven. Dit wordt mijn favoriete rubriek denk ik [:4:]
Citeren

Mathias
Nieuw
Famisurfer sinds : 13/03/2007 Mathias, Gent, 48 jaar

20/03/2007 om 13:28:30

Mijn zoontje van 6 zag iemand met een basebalpet lopen en vroeg me of ik Jan Pet kende. Ik dacht dat hij "Jan met de pet" bedoelde en probeerde hem die uitdrukking uit te leggen. "Neen papa" zei hij, "Jan Pet... die kunstkenner !" Na enkele minuten viel mijn Frank, hij bedoelde Jan Hoet en had het waarschijnlijk verkeerd opgeslagen in zijn geheugen. Jan Pet... van het KLAK ? Sorry, mijn zoontje is grappiger dan ik !
Citeren

oma_jose
Nieuw
Famisurfer sinds : 05/03/2007 Jose, , 2020 jaar

26/03/2007 om 8:27:38

ik weet niet meer juist hoe mijn kleinzoon het formuleerde, maar hij dacht dat een snelweg een weg was waar je snel kon rijde [:1:]
Citeren

Koen
Nieuw
Famisurfer sinds : 13/03/2007 Koen, Destelbergen, 41 jaar

27/03/2007 om 15:46:21

Mijn zoontje van 3 is een echt gezelligheidsdier. Hij houdt ervan om met ons samen in de zetel televisie te kijken. Een goede maand geleden tikte hij uitnodigend op de plaatsen links en rechts van hem en zei : "kom papa en mama, kom maar tussen mij zitten."
Koentje
Citeren

postindebox
Nieuw

27/03/2007 om 22:12:49

hahahaha! super toch h! Ook soms gewoon de manier waarop ze dingen zeggen h! zo hl serieus en zeer welgemeend! i love it!
Citeren

oma_jose
Nieuw
Famisurfer sinds : 05/03/2007 Jose, , 2020 jaar

29/03/2007 om 19:19:37

ik zou de rest van het forum toch wat willen aansporen om ook hun leuke flaters te publiceren. Het lijkt voor jullie misschien onozel, maar het is echt wel leuk om te lezen :) ik heb eens gezocht op de rest van het internet, en bij onze noorderburen kom je heel wat tegen. Wij kunnen vast en zeker beter denk ik dan...
Citeren

hartje
Nieuw

30/03/2007 om 11:13:22

Leuk idd om deze grappige anekdotes te lezen. Ik weet wel nog iets van mezelf als ik 2 en een half jaar oud was (wordt me nog dikwijls doorgestoken) Wij maakten toen aan tafel voor het eten steeds een kruisteken waarna we elkaar 'smakelijk eten' toewensten. Op 1 november ging ik met mijn ouders naar het graf van enkele verre familieleden. Mijn vader maakte luidop een kruisteken en ik voegde er 'smakelijk' aan toe.
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Onderstebove
Goed om weten is dat bij het afsluiten van een geboortelijst...
Archeosite en Museum van
Korting van 10% voor de eigenaar en op vertoon van de Famido...
Spido
Groepskorting wordt verleend aan groepen vanaf 20 personen....
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341