Grappige kinderpraat

Liesje

28/02/2007 om 13:16:26

Hoe oud zijn jullie kindjes en hebben ze al van die grappige dingen gezegd? Of hebben ze jullie ook al in verlegenheid gebracht in de supermarkt door zoiets te zeggen? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Citeren

mama_diana
Nieuw
Famisurfer sinds : 02/03/2007 Diana, , 2020 jaar
kinderen : geen!

02/03/2007 om 23:42:30

Mijn zoontje is nu drie en babbelt er aardig op los! Ik vind het wel erg schattig wat ze er soms van maken: 'spaghetti' wordt 'getti', 'warm' wordt 'wammer', 'soep van moeke' wordt 'poep van poeke', 'mas' wordt 'maniskes' :) Misschien is dit echt wel de leukste leeftijd
Citeren

Micky
Nieuw
Famisurfer sinds : 02/03/2007 Michelle, , 2020 jaar

02/03/2007 om 23:48:41

Zo heeft mijn dochter ooit eens het woord 'voorpoep' uitgevonden [:4:]
Citeren

Koen
Nieuw
Famisurfer sinds : 13/03/2007 Koen, Destelbergen, 41 jaar

27/03/2007 om 15:53:26

In dezelfde stijl : Het dochtertje van mijn zus noemt haar 'voorpoep' altijd haar 'muisje'. Op een keer kwam ze van het toilet en zei ze : "de poep van mijn muisje doet een beetje pijn".
Koentje
Citeren

postindebox
Nieuw

27/03/2007 om 22:11:34

hihi! geweldig toch h!!!
Citeren

Bompa_Trucky
Nieuw
Famisurfer sinds : 08/04/2007 Patrick, B-9000 Gent, 62 jaar

08/04/2007 om 7:41:04

En de "camion van bompa" wordt "broem broem van ompa" en daarbij maakt ze nog wa stuurbewegingen , echt leuk om mijn kleindochter dan bezig te zien [:4:]
Citeren

nessa_
Nieuw

13/04/2007 om 18:41:26

een paar weekjes geleden was ik behoorlijk ziek (griep) en mijn mama die kwam mij helpen, ze vraagt aan mij of ze mijne strijk nie moest doen voor mij geen probleem dus ik zeg ok, mama zegt daarop al lachend tegen mijn zoontje (bijna 3) mama is toch nen profiteur antwoord van mijne pruts ja mama is een potje confituur hihihi
Citeren

ingepinge
Nieuw

16/04/2007 om 11:47:37

lara is 3,3jr : lievelingsgerecht kokretjes of caroni (kroketjes en macaroni) Oma en Opa gingen in de kerstvakantie naar tenerife. Lara is nu in de paasvakantie meegegaan naar knokke heist, ze belde 's avonds, mama, ik ben ook opreis aan het strand in Tenerife ! Supergrappig natuurlijk als je weet dat wij op 100m van strand wonen in Oostende
Citeren

hilde
Nieuw

17/04/2007 om 13:25:50

onze dochter (toen 4 jaar)is geen grote drinker dus dat is iets waar we extra aandacht moeten voor hebben. na het eten kwam dus de vraag: heb je al gedronken? en wijsneuzig zei ze toen: neen dank je, ik ben al dronken! [:2:]
Citeren

unilin
Nieuw

20/04/2007 om 10:42:29

mijn zoontje van 30 maanden kijkt heel graag boekjes we benoemen veel de dieren en veel verschil maakt hij nog niet tussen een paard en een koe, ik legde hem dus uit dat een koe meestal vlekken heeft en een paard een lange nek, plots dacht hij een oplossing gevonden te hebben voor de twee dieren en benoemt de koe nu 'koepaard' en het paard 'paat' zijn plassertje noemt hij zijn 'kaka' een fiets is een "schiesch papa is gaan werken met de fiets= papas ekke meschies met de auto = papas ekke mette auto
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Onderstebove
Goed om weten is dat bij het afsluiten van een geboortelijst...
BRANDSPORT - Adventure &
Korting 10% pp op vertoon van de Famidookaart....
jeugdatelier Kameleon
korting op 2de lid van gezin....
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341