eerste woordjes

Ellen

28/08/2007 om 9:05:17

Wat waren de eerste woordjes van jullie kids? Bij de mijne bal, en alles wat rond was (of het nu een wiel, een bal of een rond verkeersbord was) werd bal genoemd :)
Citeren

Dafke

30/08/2007 om 21:15:39

de eerste woordjes zoals gewoonlijk. Mama en papa
Citeren

Evy

31/08/2007 om 9:16:09

De eerste woordjes van mijn zoontje waren mama, papa en "tata", wat blijkbaar onze hond was. Nu nog noemt mijn zoontje (2,5 jaar) onze hond "tata". [:8:]
Citeren

Gast

31/08/2007 om 15:07:30

mijn dochtertje haar eerste woordje was poes... raar maar nu noemt de poes gewoon poes... Heidi mama van Laura
Citeren

Ione

01/09/2007 om 17:10:01

Hallo, Als ik de gewone 'mama en papa' niet meereken, dan was ons Ina haar 1ste woordje (en heel duidelijk verstaanbaar!) KROKODIL. Ik las regelmatig voor uit een boekje over een krokodil, vandaar. Verder bleef haar taalontwikkeling normaal, hoor [:10:] IONE
Citeren

Katja

14/09/2007 om 12:55:05

Zijn allereerste woordje was 'kay' 'kay' dat was echt grappig. De ganse dag door kwam alleen dit eruit. Daarna was het mama en papa vertikte hij om te zeggen. Hij had er echt plezier in. Hij kende wel alles als we hem iets vroegen om te gaan halen of in een prentenboek vroegen we hem om bepaalde dingen aan te duiden dat deed hij allemaal maar iets zeggen neen. En nu kan zijn mondje soms niet stil staan. Toen hij voor het eerst mama zei was hij ongeveer 1 jaar en 5 maanden (Het was net moederdag toen dus dat was het mooiste cadeuatje toen voor mij). Hij was een laat bloeier, maar nu wordt hij 3 jaar in december en hij praat nu heel duidelijk en goed. [:10:]
Citeren

Katrien

15/09/2007 om 18:04:00

Hoi, Onze Geatan zijn eerste woordje was 'BROEM' Zijn opa (mijn papa dus) heeft hem van als hij een baby was op zijn motor gezet en met hem in de boekjes enzo gekeken naar alle motors. En de gevolgen zijn te merken Telkens er een motor voorbij komt springt hij bijna uit onze armen en hij loopt bij mijn ouders de hele tijd met zijn helm en zijn motorhandschoenen aan. Leuk [:1:]
Citeren

vero

26/09/2007 om 15:10:31

onze kleine zijn eerste woordje was "papa" maar alles en iedereen was papa. Ik (de mama), ons konijn, zijn beer. echt alles en iedereen.
Citeren

Gast9789
Nieuw
Famisurfer sinds : 02/01/2008 MARJOLEIN, , 40 jaar
kinderen : geen!

15/12/2008 om 10:00:25

Mijn zoon zijn eerste woordje was 'oto' ofwel auto! Nu is hij nog steeds zot van auto's,en vooral dan van Cars! [:16:]
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
troetels kinderopvang
Voor leden van Famidoo werken wij aan het dagtarief van 22 ...
Livingstone Museum - mine
Bij aankoop in onze winkel geniet u van 10% korting, enkel o...
Dierenpark van Bouillon
volwassenen: 7€ kinderen:4 €...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341