Sporten als goed voornemen

evdw
Administratrice
Famisurfer sinds : 26/09/2007 ellen, , 38 jaar
kinderen : geen!

02/01/2008 om 6:25:31

Wie wil er meer gaan sporten als goede voornemen voor 2008? En welke sport willen jullie gaan doen en waarom? [i]Ellen, redactrice[/i]
Citeren

taniaken
Administratrice

17/01/2008 om 12:41:54

ik ben ondertussen met de goede voornemens gestart,en ga nu 2x per week naar de spinning-in tbegin vrij lastig,wel kei-leuke muziek,toffe sfeer en lekker ontstressen!ik kan het iedereen aanraden om te proberen;ik ben verkoopster en moet dus ook vl werken en heb ook nog 2schoolgaande kindjes,en een man die ook gesoigneerd wil worden,af en toe,maar dit pakken ze me nie meer af!haha! [:19:]
Citeren

nijntje_lief_konijntje
Nieuw
Famisurfer sinds : 28/04/2008 Kristien, , 46 jaar

23/06/2008 om 22:49:13

Dat was ook een goed voornemen dat ik had gesteld (zoals zoveel andere voornemens), maar dat is al mislukt intussen. Ik zou wat meer sporten, wat gaan joggen en soms eens gaan zwemmen. Maar ik heb het zo moeilijk om eraan te beginnen. Eens ik aan het sporten ben, gaat het wel, maar het beginnen...
Citeren

Steetje
Nieuw
Famisurfer sinds : 12/03/2008 Stephanie, , 32 jaar

24/06/2008 om 7:26:17

Ik heb mij een crosstrainer aangeschaft, maar soms ben ik echt te moe op erop te staan, heb ik gewoon geen fut ervoor. En!! hij staat op onze slaapkamer, en mijn vent werkt in de nacht, waardoor hij heel de dag slaapt, en ik er dus enkel 'savonds, na een vermoeiende dag, opkan [:11:] [:12:]
Citeren

jannekeweer
Sympathiek
Famisurfer sinds : 30/06/2008 Janneke, , 50 jaar

14/07/2008 om 20:03:26

Er gaat niets boven goede voornemens: ze geven je dat tevreden gevoel dat je hartstikke goed bezig bent. Helaas, ebt dat gevoel weg, als je de voornemens niet in daden omzet. Dus: wat heb jij vandaag aan sport gedaan?
Janneke
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
BabyBaby Megastore for Ba
10% op vertoon famidookaart . Niet geldig op promoprijzen en...
Onderstebove
Goed om weten is dat bij het afsluiten van een geboortelijst...
Kinderklanken
Korting van 20 % bij aankoop van liedbundel + CD Kinderklank...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341