hoeveel buitenschoolse activiteiten

tam30
Nieuw
Famisurfer sinds : 02/06/2008 tamara, , 2020 jaar
kinderen : geen!

30/06/2008 om 21:19:49

wat doen jullie kinderen buiten school? mijn dochter gaat naar trampoline, turnen, paardrijden. nu zou ze ook nog willen dansen en ji-jutsi. ik zeg haar dat ze dan iets anders moet laten en dan krijg ik te horen wat de andere kinderen uit haar klas allemmal doen. die doen bijna iedere dag iets, sommigen zelfs 2 dingen op woensdagmiddag. wat doen jullie kinderen?
Citeren

jannekeweer
Sympathiek
Famisurfer sinds : 30/06/2008 Janneke, , 50 jaar

06/07/2008 om 21:30:03

Hoi Tamara, mijn kinderen mogen maximaal twee extra activiteiten doen per week. In de praktijk komt het meestal neer op n activiteit in de week. Mijn zoontje zit op judo, en mijn dochtertje op scouting in het weekend. Ik denk dat het goed is voor kinderen om gewoon thuis te zijn na schooltijd, en eventueel te spelen met andere kinderen. Elke dag iets, lijkt me erg veel voor een kind. Wanneer kan het dan nog 'gewoon' spelen? Hoe regel jij de activiteiten van je dochter? Breng je haar zelf overal naar toe? En blijf je dan kijken? Hoe combineer je dat allemaal met je eigen werk? Het lijkt me voor jou ook best pittig!
Janneke
Citeren

Steetje
Nieuw
Famisurfer sinds : 12/03/2008 Stephanie, , 32 jaar

06/07/2008 om 22:32:01

Kyara word 3 jaar, nu doet ze nog niets van zo'n activiteiten, maar binnen 2 jaar mag ze van mij gaan kleuterdansen, als ze dat graag doet [:8:] Ikzelf ging gaan kunstschaatsen toen ik in het eerste leerjaar zat [:7:] [:12:]
Citeren

Baccara1
Nieuw
Famisurfer sinds : 10/05/2008 karen, , 44 jaar

10/07/2008 om 17:36:19

[color=magenta]Mijn dochter ging naar ballet. Ze mag van mij iets doen maar niet te veel je moet het teslotten ook betalen en als je verschillende kinderen hebt gaat dat zo maar niet je moet heerlijk verdelen[/color] [:1:]
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Peps binnenspeeltuin voor
10% voor speeltuinen. Voor verjaardag en kastelen huren een...
Onderstebove
Goed om weten is dat bij het afsluiten van een geboortelijst...
De Verjaardagskoffer
Indien u in het bezit bent van de Famidookaart krijgt u 10% ...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341