Houten speelgoed

[+] antwoorden
1 2 3   >>
mama_diana   

Diana, , 2012 jaar en 5 maand
kinderen : geen!
Famisurfer sinds : 02/03/2007
Berichten bekijken

Speelgoed & spelletjes - 03/03/2007 om 0:10:47

Houten speelgoed

Citeren
Wat ik heel mooi vind, is houten speelgoed. Is meestal trouwens een stuk degelijker dan plastic dingen. Enige probleem: het is zo moeilijk te vinden... Kan iemand mij vertellen waar ik nog leuke houten speeltjes kan vinden? ligne
TOP aan een vriend verzenden print Melden
Lies   

Speelgoed & spelletjes - 14/03/2007 om 20:55:23

RE: Houten speelgoed

Citeren
Hoi,

Wij verkopen houten speelgoed via onze website: www.jolena.be
Voor meer informatie mag je me altijd mailen: info@jolena.be

Groetjes,
Lies. ligne
Carla-jbj   

Carla, , 36 jaar en 4 maand
kinderen : geen!
Famisurfer sinds : 06/04/2007
Berichten bekijken

Speelgoed & spelletjes - 06/04/2007 om 13:06:30

Citeren
Hallo,

Al eens kennis gemaakt met het houten speelgoed van JANBIBEJAN ????
Eens je het gezien hebt ben je meteen verkocht.
We hebben een spetterende zomeractie van 50% Korting!!!

Profiteer ervan!

Wil je meer weten, ik geef je graag alle informatie!

Speelse groetjes

Carla
carla.heynickx@telenet.be ligne
bioMam   

Speelgoed & spelletjes - 18/05/2007 om 10:48:49

Citeren
ik weet niet van waar je bent maar de winkels van "In den Olifant" hebben zeker heel mooi houten speelgoed - al is het daar wel niet goedkoop. Van Janbibejan ben ik ook heel tevreden (kijk aar eens op www.janbibejan.com) en wij hebben met enkele vriendinnen een beurtrol zodat we altijd bij elkaar kunnen blijven gaan en minstens 2 keer per jaar kunnen genieten van al dat fijns en het is toch meestal echt wel goedkoper dan elders. Verder zijn er in Antwerpen zeker verschillende kleinere winkels waar je dit kan vinden, zoals De kleine Prins en er is er eentje schuin tegenover de winkel van Filou, maar ik kom niet meer op de naam: klein winkeltje maar wel met veel gezellige spulletjes. Bovendien hebben ze in sommige grote anderewinkels ook wel eens acties met speeloed (zoals bij Aldi, Blokker, enz) dus dat is wat rondkijken en geluk hebben. O ja, bij Ikea in Kinderland kan je zeker ook heel fijne spullen zoals houten blokken en treintjes e.d. vinden en dat is pas echt goedkoop voor wat het is. Je kan ook op internet zoeken en dan heb je winkels als http://www.hansjestoffel.nl/ die toch ook heel fijne spulletjes hebben. ligne
bioMam   

Speelgoed & spelletjes - 18/05/2007 om 10:51:08

Citeren
nog vergeten: bij de Hema kan je ook wel eens geluk hebben als er acties zijn, maar meestal vliegen die heel snel de deur uit ... Zo was er eens een houten kookfornuisje en dat was de eerste dag van de actie al uitverkocht [:19:] ligne
Gast   

Speelgoed & spelletjes - 18/05/2007 om 12:39:10

Citeren
mama_diana a écrit :

Wat ik heel mooi vind, is houten speelgoed. Is meestal trouwens een stuk degelijker dan plastic dingen. Enige probleem: het is zo moeilijk te vinden... Kan iemand mij vertellen waar ik nog leuke houten speeltjes kan vinden?

hallo

deze speeltjes kan je nog vinden in brugge. je heb daar 2 winkels van 1 in de kateijnestraat en 1 dicht tegen een plein maar weet niet juist meer waar.
Het staat er daar vol.

grtz ligne

Ilse   

Speelgoed & spelletjes - 18/05/2007 om 17:46:48

Citeren
Bij den Olifant in Antwerpen, de Toverplaneet/ De Krokodil in Schilde hebben ze een mooi en ruim aanbod.

Ga ook eens kijken op de tweedehandsverkopen van de Gezinsbond, daar kan je echt koopjes doen van speelgoed, en houten speelgoed is toch slijtvast. ligne
jess   

Speelgoed & spelletjes - 21/05/2007 om 20:43:38

Citeren
Hallo,

Bij Biovita hebben ze heel veel mooi houten speelgoed Toyvita heet deze afdeling. Heel mooi maar uiteraad duur hé.

Groetjes

ligne
Vincent   

Speelgoed & spelletjes - 17/04/2008 om 21:58:45

Citeren
Houten speelgoed is inderdaad meestal een stuk degelijker dan plastic. Als zit er bij houten speegoed ook troep bij. Op www.spelendwijzer.nl verkopen ze degelijk en educatief houten speelgoed.
Succes met het zoeken van iets moois. [:19:] ligne
kokkie   

Speelgoed & spelletjes - 31/05/2008 om 15:43:31

Citeren
Sinds twee weken zijn we online met onze webwinkel voor (b)engeltjes: www.kokkie.be

Wij verkopen houten speelgoed van Spiel und Holz, omdat de kleurrijke blokken, puzzels en auto's de fantasie van de peuter stimuleren.

Binnenkort komt er nog een mooie aanvulling van houten speelgoed op onze website.

PS: We verkopen niet enkel speelgoed, maar ook beddengoed, luiertassen, knuffels, en zo veel meer.... ligne

1 2 3   >>

[+] antwoorden

Voordelen

Wie is online ?

v_a481

v_a481