Hij wil niet meer!

Vera

08/02/2007 om 14:20:52

Het is bij ons al 2 maanden geleden dat we het nog gedaan hebben! De laatste tijd is er altijd wat: dan is hij te moe, dan moet hij vroeg in bed, dan heeft hij rugpijn, dan heeft hij gewoon geen zin,... Wat is dat toch? En vroeger kon hij niet van me afblijven! Hij is met toch niet aan het bedriegen?
Citeren

Gast

13/02/2007 om 12:14:02

hoi, vera, Bij ons is het al 6 maand geleden dat we het nog eens gedaan hebben!!!! Ik vraag me ook af of hij me niet aan het bedriegen is, maar hij zegt van niet [:2:] En ook is er altijd wel iets (te moe, rugpijn,...) ik zit hier maar op mijn honger te wachten en heb hem al gezegd dat hij er iets moet aan doen, want dat het voor mij niet langer zo kan. nu is hij ziek en ik zei dat hij over dat andere probleem ook maar eens moest praten met de dokter, maar denk dat hij dit niet heeft gedaan. Er moet iets gebeuren, maar ik weet echt niet meer wat te doen, hij zegt wel van me te houden en dat hij niet weet hoe dat het komt dat hij geen zin heeft (ik loop soms letterlijk naakt voor de tv!)maar lang ga ik het niet meer uithouden. [:5:] groetjes
Citeren

Karla

23/02/2007 om 15:15:22

Hey.... anders gewoon zelf een tijd negeren, maar je wel heel mooi maken. Dan denken ze dat je iemand anders hebt... [:4:] wedden dat je al stukken interessanter wordt?
Citeren

Kaatje65
Nieuw
Famisurfer sinds : 27/02/2007 Kaat, , 2020 jaar
kinderen : geen!

01/03/2007 om 16:41:14

Hallo, iedereen gaat toch wel eens door periodes met minder zin?? Mij overkomt dat in ieder geval toch ook. Soms is de week om zonder dat ik tijd heb om eraan te denken, dus waar zou ik de tijd halen om het ook nog te doen ook [:2:] maar ok, ik geef toe dat dat bij mannen wel iets anders ligt maar dadelijk de conclusie trekken dat hij vreemdgaat, vind ik wel een beetje overhaast... Het is inderdaag misschien een goed idee om jezelf wat meer op te zetten, je eens in het nieuw te zetten, eens naar de kapper te gaan om opnieuw zijn interesse te wekken zonder erover te zagen... Nodig hem dan misschien eens uit op restaurant of organiseer thuis een romantisch dinertje om de sfeer te verbeteren... Zo kunnen jullie weer rustig naar elkaar toegroeien.
Citeren

dominique1
Nieuw
Famisurfer sinds : 03/03/2007 Dominique, , 2020 jaar
kinderen : geen!

03/03/2007 om 19:52:29

Ik geloof dat het vooral een kwestie is van vertrouwen... Als je er vanuit gaat dat hij je bedriegt, verdenk je hem puur op basis daarvan, terwijl hij zich misschien gewoon niet heel goed in zijn vel voelt. Het is zeker niet leuk, maar het komt overal wel eens voor lijkt me. Waarschijnlijk krijgen mannen minstens even vaak te horen: 'vanavond niet schat, ik heb hoofdpijn'... Probeer inderdaad je er niet te fel op te focussen, maar gun jezelf tijd voor leuke dingen en ga weg met mensen die je leuk vindt. Je gaat er waarschijnlijk een stuk gelukkiger en dus beter uitzien, waardoor het hem niet kan ontgaan dat je er nog aantrekkelijker uitziet! Succes!
Citeren

ditto
Nieuw

23/03/2007 om 12:52:20

Kan je ergens wel begrijpen als je op den duur zo gaat denken, maar meestal is dat niet het geval hoor. Maar tja, hier ook zelfde probleem, man al sinds geboorte eerste kindje veel minder zin, soms amper om de 4/5 maand. Dit is al zo de laatste 4jaar! Toch hebben we nu 3 kindjes, gelukkig maar En goedbedoelde tips als je moet je eens in't nieuw steken, sexy kleden, etc... doen dan echt niets uit, hier toch... Weet echt niet meer wat te doen, kan je enkel zeggen dat het hl belangrijk is dat jullie blijven praten en dat je blijft genegenheid geven, ookal krijg je amper terug. Ttz knuffels etc... Het gevaar zit erin uit elkaar te groeien en eens een "grens" over is het moeilijk terug te keren. Bij ons lijkt het echt of we enkel nog mama en papa zijn en geen koppel als dusdanig meer. Mijn man zegt wel dat die gewoon de drukte van alledag (gezin, werk, huis,...) niet van zich kan afzetten , zodat hij gewoon niet meer "in the mood" komt. Nochthans kan ik dat wel, maar ja. Volhouden maar zeker? Veel moed!
Citeren

Gast
Nieuw

24/03/2007 om 12:05:20

ik heb nog nooit sex gehad ik heb me alleen maar gerukt
Citeren

Gast
Nieuw

06/04/2007 om 9:35:17

hier is het bij ons thuis juist andersom, mama wilt/kan niet .... [:5:]
Citeren

kathleen
Nieuw

26/04/2007 om 18:23:46

hoi, vera , sinds de geboorte van ons tweede zoontje is het ook niet meer zoals het geweest is . maar veel praten helpt [:12:]
Citeren

Gast
Nieuw

03/05/2007 om 16:50:54

En is ondertussen al wat beterschap?
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Peps binnenspeeltuin voor
10% voor speeltuinen. Voor verjaardag en kastelen huren een...
sono babis
La venue d'un personnage de votre choix, visible sur le blog...
Lalali
Ontvang 5€ korting op je bestelling met de code FAMIDO...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341