15/06/2007 om 16:27:51
@ Roel:
goede regeling, zo gaat het ook bij ons er aan toe, maar wetende dat mijn vrouw van woensdag tot woensdag met de nacht werkt om de week (weer werken, week thuis) maar algemeen gezien zijn dus de vrouwen weeral de saaie huismussen die voor de kinderen kozen en het sociale leven opgeven voor die joeng.
Mij vrouw is tegenwoordig ook al zo saai, wetende dat het de normale gang van zaken is als je al wat ouder bent je niet meer zo uitgaand bent.
Dus als ik weg wil gaan wordt dat besproken en meestal blijf mijn vrouw thuis want die wil zo wie zo al minder weg gaan en lullig naar die koekedoos zitten koekeloeren naar domme series maar dan ga ik uit tot de vroege uurtjes, maar sta mee op met haar en de kids (8 uur) en als zij wil weggaan dan blijf ik thuis voor de pc hangen.
Soms doen we de kinderen weg naar haar moeder om naar de film te gaan of naar vrienden, dat gebeurt ook wel eens.
Je moet gewoon iets overhebben voor elkaar, en ieder zijn pleziertje nu en dan zonder egoistisch te zijn, dus lap hem dat ook maar is als hij toch ook gekozen heeft voor de kinderen.
Citeren