Mijn vriend blijft nood hebben aan een druk uitgaansleven...

Lies

14/05/2007 om 16:03:02

Ik begrijp je hoor.... lekker relaxen voor de tv kan ook heel gezellig zijn!
Citeren

ikke

15/06/2007 om 16:27:51

@ Roel: goede regeling, zo gaat het ook bij ons er aan toe, maar wetende dat mijn vrouw van woensdag tot woensdag met de nacht werkt om de week (weer werken, week thuis) maar algemeen gezien zijn dus de vrouwen weeral de saaie huismussen die voor de kinderen kozen en het sociale leven opgeven voor die joeng. Mij vrouw is tegenwoordig ook al zo saai, wetende dat het de normale gang van zaken is als je al wat ouder bent je niet meer zo uitgaand bent. Dus als ik weg wil gaan wordt dat besproken en meestal blijf mijn vrouw thuis want die wil zo wie zo al minder weg gaan en lullig naar die koekedoos zitten koekeloeren naar domme series maar dan ga ik uit tot de vroege uurtjes, maar sta mee op met haar en de kids (8 uur) en als zij wil weggaan dan blijf ik thuis voor de pc hangen. Soms doen we de kinderen weg naar haar moeder om naar de film te gaan of naar vrienden, dat gebeurt ook wel eens. Je moet gewoon iets overhebben voor elkaar, en ieder zijn pleziertje nu en dan zonder egoistisch te zijn, dus lap hem dat ook maar is als hij toch ook gekozen heeft voor de kinderen.
Citeren

jannekeweer
Sympathiek
Famisurfer sinds : 30/06/2008 Janneke, , 51 jaar
kinderen : geen!

28/07/2008 om 17:50:07

Het klinkt alsof je vriend nog erg vasthoudt aan zijn oude levensstijl, voordat hij vader werd. Wellicht vindt hij het lastig om te accepteren dat hij ouder wordt. Zou het niet mogelijk zijn tot een compromis te komen? Dat hij bijvoorbeeld m het weekend uit gaat en dan niet zo laat thuis komt? Of nog beter: dat hij zijn stress op een andere manier verwerkt? Bijvoorbeeld door in het weekend overdag een eind te gaan fietsen of zo?
Janneke
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Bb Maestro ASBL
rduction de 10% pour le 2me enfant de la famille...
Archeosite en Museum van
Korting van 10% voor de eigenaar en op vertoon van de Famido...
Juggle Angels
Gelegenheid om te passen, te voelen en de collectie te zien ...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341