Mijn vriend blijft nood hebben aan een druk uitgaansleven...

gitte

02/02/2007 om 19:19:55

Holala, als je echt doet wat de onervaren stiefmoeder hierboven je aanraadt, dan gaat hij wel raar opkijken denk ik!! hoop dat je de moed zal hebben om het eens uit te testen... Lijkt me zeker het proberen waard!! Veel succes!
Citeren

Karin

05/02/2007 om 8:52:18

Hallo, het was weer erg dit week-end... Hij is weer 2 dagen in de vroege uurtjes thuis gekomen... Denk dat ik straks eens naar een paar vriendinnen zal bellen om te kijken of zij niet met mij een plan willen smeden om hem eens een lesje te leren!! [:2:]
Citeren

Virginie

06/02/2007 om 17:40:44

Ja, als je niks probeert, zal het ook niet vanzelf beteren h! Ik zou zeggen: Maak er een mooi week-end van en laat hem maar eens een week-end thuis blijven met de kinderen!!
Citeren

Roel.P
Nieuw
Famisurfer sinds : 01/03/2007 Roel, , 2021 jaar
kinderen : geen!

01/03/2007 om 9:06:44

Als man wil ik me graag ff in deze discussie menge :) Mijn vrouw en ik hebbe sinds drie jaar een tweeling en toegegeve, ik mis het uitgaansleve misschien wel iets meer dan zij... Same met de manne na de voetbalmatch aan de toog blijve hange, het is soms verleidelijk... Ik doe het ni vaak, maar af en toe toch wel... Mijn vrouw en ik hebbe daarvoor een uitstekend systeem bedacht: wanneer ik blijf plakke, mag ik de volgende dag lekker in mijn bed blijve ligge tot 12u.. Om stipt 12u mag de tweeling papa kome wekke, wat ze met het nodige kabaal doen, ik kan het je verzekere! Maar wanneer ik hun gezichtjes zie, kan ik ni anders dan de dag stralend te beginne... de afspraak is wel, als ik ben blijve plakke, moet ik de volgende dag of het weekend erna ofzo mijn schade inhale, dan gaat mijn vrouw shoppe of zelf een stapje in de wereld zette en ontferm ik me over onze twee schatjes... Voor ons werkt dit, we make geen ruzie over al dan niet uitgaan... Misschien kan je dit eens voorstelle aan je man?
Citeren

Kaatje65
Nieuw
Famisurfer sinds : 27/02/2007 Kaat, , 2021 jaar

01/03/2007 om 17:45:13

Dat is eigenlijk wel een mooie regeling Roel! Onze kinderen zijn nu groter dus is het al makkelijker om terug eens een stapje in de wereld te zetten maar tof als jullie mekaar zo afwisselen... Gaan jullie er dan ook nog wel eens samen zonder de kids op uit?
Citeren

Roel.P
Nieuw

02/03/2007 om 8:24:56

Ja hoor Kaatje! En het is ook ni zo dat ik elke maand blijf plakke e! Neem gemiddeld ene keer om de drie maande ofzo... Mijn vrouw en ik probere elke maand minstens n avond voor onszelf vrij te houde... Met een tweeling is het soms wel moeilijk om elkaar niet uit het oog te verlieze, int begin was da wel een beetje zoeke. ma we hebbe ondertss onze draai gevonde!
Citeren

Mamamimi
Nieuw
Famisurfer sinds : 23/02/2007 Mimi, , 2021 jaar

06/03/2007 om 23:02:06

Ja, je hebt volledig gelijk! Wij hebben een dochtertje van 2 en zij eist al zo veel aandacht op dat we mekaar soms nauwelijks nog zien... Af en toe er eens met zijn tweetjes op uit is erg moeilijk maar toch wel nodig h! Met een tweeling zal dat zeker nog moeilijker zijn...
Citeren

Roel.P
Nieuw

07/03/2007 om 8:49:33

We hadde het zeker onderschat hoor, een tweeling :) maar waar je dubbel vervelende dinge hebt, heb je ook dubbel leuke dinge e! Dubbele schaterlachjes, dubbele kriebels, dubbele eerste stapjes enzovoort... kzou ze niet meer wille ruile, hehe!
Citeren

Karin
Nieuw

08/03/2007 om 20:50:08

Als ik zie dat het er bij sommige koppels zo aan toe gaat en dat die van mij altijd zo reageert, denk ik dat ik toch maar eens op mijn tanden zal moeten bijten... Vanavond is het nog maar donderdag en hij is weer ribbedebie
Citeren

Vicky
Nieuw

19/03/2007 om 11:29:43

Mijn vriend heeft ook nood om af en toe een stapje te zetten met zijn vrienden. Hij heeft recent een periode gehad dat hij elke week wegging, en dat vond ik toch ook allesbehalve plezant, hoor. En inderdaad, hij vond me ook saai omdat ik mijn zoontje niet elke week wou wegdoen. Maar ik moet zeggen op dit moment is het weer minder dat hij behoefte heeft om weg te gaan. Volgens mij is dit slechts een periode en gaat dat wel over.Vooral als je dochtertje groter word, gaat hij er toch meer bij willen blijven, denk ik! Veel succes
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Internationale Tweedaagse
Kinderen tot en met 12 jaar betatelen slechts € 3. Led...
Livingstone Museum - mine
Bij aankoop in onze winkel geniet u van 10% korting, enkel o...
Schildpaddencentrum Neder
Korting van 25% op vertoon van Famidookaart...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341