Favo receptjes kids?

Libbie
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 Peeters, , 2021 jaar
kinderen : geen!

16/06/2008 om 11:43:37

Die van mij zijn fan van balletjes met kriekjes maar eigenlijk lusten ze zowat alles hoor! ik heb eigenlijk niet te klagen ze eten ook heel graag spaghetti en frietjes maar ook exotische kost, moussaka, daar zeggen ze bijvoorbeeld nooit nee tegen. pannenkoeken vinden ze ook fantastisch (helemaal als ze die zelf mogen versieren)
Citeren

daniella
Nieuw

11/07/2008 om 16:46:45

mijn jongste eet graag aardappelen,spruiten,loempias,rode kool enz...die eet echt alles. ik weet alleen niet wat te doen met vlees,ze zeggen dat voor 1 jarige leeftijd niet mag bakken in de pan en heb geen stomer ook gehakt mogen ze nog niet hebben . grtz
Citeren

bibi_1000
Nieuw
Famisurfer sinds : 28/04/2008 birgit, , 42 jaar
kinderen : geen!

15/07/2008 om 11:17:11

Onze oudste dochter eet het liefste van al zelfgemaakte pizza, onze jongste spaghetti. Maar ik moet zeggen dat ze absoluut geen moeilijke eters zijn hoor.
Citeren

els
Nieuw

18/07/2008 om 19:40:52

favoriet eten van de kids; puree,frieten,vlees,pudding wie heeft er nog ideen om wat lekkers voor de kids klaar te maken? bv pannenkoeken,gewonnen brood,croque...
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Naaicafe Atelier Creatief
Drankje bij naaisessie....
Gambrinus drivers museum
Group prijs...
Ollevier en Co
Gratis 1 koffie op vertoon famidookaart....
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341