Favo receptjes kids?

ik-ben-jules

14/04/2007 om 0:09:35

Wat zijn de all-time favorit gerechtjes van jullie kids? Bij de onze (zeer clich): spagethi, tomatensoep (met lettertjes of balletjes natuurlijk) en vooral zo weinig mogelijk groenten [:11:] en oh ja: boterhammen met choco gaan ook vlotjes binnen! Benieuwd of jullie kids origineler zijn!!!
Citeren

trijntje
Nieuw
Famisurfer sinds : 30/03/2007 Katrijn, Merelbeke, 47 jaar
kinderen : geen!

14/04/2007 om 10:00:11

Bij ons houden ze van npansgerechten... Hete bliksem: laag gebakken gahakt dat lekker gekruid is,daarop laag appelmoes,eindigen met puree...en dan gratineren met broodkruim Super eenvoudig, en ze zijn er gek van! Bonenschotel: gelijkaardig, maar appelmoes wordt vervangen door groene boontjes met daarop een laagje tomatensaus, en weer puree...ook steeds succes! Voor de moeilijke groenten-eters...je kan hier zowat alles tussengooien. [:18:]
Citeren

Candy
Nieuw

28/04/2007 om 22:01:10

Hallo, Wat hier heel goed binnengaat is : eens zelf kunnen koken aan tafel met zo een tafel-gril. De kinderen eten dat zelf wat ze zelf lusten (worst, kip, kleine hamburgertjes, groentjes die ze zelf kunnen stoven onderaan in het pannetje, kaas smelten met een ajuintje, een warm aardappeltje in de pel, rijst in het pannetje doen en zelf terug kunnen opwarmen, enz ..). Succes verzekerd en het is ook heel gezellig !! Groetjes, C
Citeren

Jess
Nieuw

21/05/2007 om 20:23:47

Hallo, Ons meisje eet best wel veel lekker en gezonds. mogen we dus van geluk spreken. Maar uiteraard spaghetti, lasagna, frietjes. Ik maak veel pastagerechten. Vb, zalm met broccolie, gehaktballetjes met tomaat, of met bloemkool, met champignons Rauwkost gaat moeilijker.Worteltjes knabbelt ze wel eens als tussendoortje of een tomaat. Wortelpuree, preipuree, broccoliepurree enz ... dit lukt meestal ook goed. Blijven aanbieden al is het in kleine porties ... ik geloof in het moto " de aanhouder wint" op lange termijn toch! Zonder herrie natuurlijk. Bovendien zijn er altijd zaken die je als kind niet mag maar later wel h. Rijst, witloof, of misschien dat je nooit lekker zult vinden. Groetjes en succes!
Citeren

Steetje
Nieuw
Famisurfer sinds : 12/03/2008 Stephanie, , 33 jaar

30/05/2008 om 17:02:26

Ik heb hier geluk met Kyara, die eet bijna alles [:8:] [:12:]
Citeren

imelda_marcos_2
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 Sofie, , 2021 jaar

03/06/2008 om 19:27:34

Die van mij zijn helemaal weg van mijn man zijn zelfgemaakte balletjes in tomatensaus! Hij maakt gewoon balletjes, maar daaronder mengt hij heel kleine stukjes paprika en lekker veel paprikapoeder. In de saus zelf zitten verse stukjes tomaat en ook weer paprika. Superlekker met van die griekse pasta (vinden wij) en met frietjes (vinden de kids) En (zowat het enige) wat ze superlekker vinden als mama het klaarmaakt is chocolademousse!
Citeren

Baccara1
Nieuw
Famisurfer sinds : 10/05/2008 karen, , 44 jaar

07/06/2008 om 9:59:40

[color=magenta]Hallo, Mijn dochter moet van ons alles eten. Ook al zegt ze dat ze het niet mag ze moet er altijd van proeven en meestal eet ze dan haar ganze bord leeg. Ik wil als we ergens naar toe gaan dat ze niet moelijk doet voor te eten en dat ze te minste proeft van het eten. Ik ben ook zo opgevoed en eet alles op of proef er te minsten van ook al lust ik het niet. Haar favoriet gaat wel naar frietjes ,spagethi, kip met appelmoes wortelen.[/color] [:18:]
Citeren

sientje78
Nieuw
Famisurfer sinds : 10/06/2008 cindy, , 42 jaar

14/06/2008 om 18:49:17

Wij hebben een meisje met een eetprobleem. eenerzijds door haar medicatie langs de andere kant door koopigheid. Ze eet enkel balletjes in tomatensaus macaroni spagetti soep friet met curry worst en meer warm eten krijg je er niet in.
Citeren

Natalieke
Nieuw
Famisurfer sinds : 24/02/2007 Natalie, , 2021 jaar

15/06/2008 om 12:56:28

Bij ons krijg ik vlees er goed in maar groenten dat is een ander verhaal... Jammer genoeg maak ik dan ook vaak dezelfde groenten (boontjes,wortjeltjes) omdat ik zo tegenop kijk om 20 minuten te discussiren voor een hap bloemkool...
Citeren

Mamamimi
Nieuw
Famisurfer sinds : 23/02/2007 Mimi, , 2021 jaar

15/06/2008 om 20:46:58

En probeer je regelmatig ook met soep Nathalie? in de zomer smaakt dat misschien wat minder maar de rest van het jaar kan je daarmee wel voor de nodige vitaminientjes zorgen... Ik maak regelmatig ook bloemkoolsoep en onze dochter heeft dat toch graag...
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Peps binnenspeeltuin voor
10% voor speeltuinen. Voor verjaardag en kastelen huren een...
Kinderklanken
Korting van 20 % bij aankoop van liedbundel + CD Kinderklank...
Gasthuismuseum St.-Dimpna
Korting van 1,00 op vertoon van de famidookaart....
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341