Wedstrijd Week 7

kers
Nieuw
Famisurfer sinds : 03/06/2008 Stefan, , 2021 jaar
kinderen : geen!

25/06/2008 om 21:08:03

Snuffeltje, mmmm mooi liedje h.... Dochter haar konijn noemt snuffeltje... en dat zingt ze zo dikwijls... Dan is ze zo knap en lief met haar knuffel aan't spelen... Vandaag was ze al weer aan't vragen wanneer ze de echte Plop nog eens kon zien; handje geven, foto... [:4:] lief zijn die kids h, ze is een beetje verliefd. Ook had ze zich zoals smal de spullen van bij de flair (van mama) oogverf of zo... gebruikt ze hing helemaal vol; en dan komt ze lief vragen... ben ik mooi??? zoals smal???
Citeren

Baccara1
Nieuw
Famisurfer sinds : 10/05/2008 karen, , 44 jaar

26/06/2008 om 12:04:27

[color=magenta]ons dochter is een echte kwebbel ze kan de ganze dag door praten van s'morgens tot s'avonds laat. Zelf tijdens haar slaap praat ze. Daarom noemen we haar ook soms kwebbel.Daar lacht ze natuurlijk om en zcht ze ook " ik ben ook smal"[/color] [:4:]
Citeren

innie_poeh
Nieuw
Famisurfer sinds : 20/05/2008 Claes, , 2021 jaar

26/06/2008 om 12:36:26

hoi allemaal, leuke wedstrijd, dus ik ga mijn kans wagen! Mijn dochtertje is dol op kaboutertjes... Wij hebben thuis dus ook een kabouterhoekje ingericht voor haar. Elke keer als ik ergens iets tegenkom van plop knip ik dat uit en zo maken we dan kabouterboekjes. Heel simpel maar ze kan haar er wel uren mee amuseren. Ze zou het plopperdeplopperdeplop vinden om plop & co ook eens in het echt te kunnen ontmoeten. :-) we kijken thuis vaak naar de andere Plop dvd's en video's en in het weekend is het natuurlijk Sta op met Plop ze droomt er ook van om eens verkleed te gaan als kabouter kwebbel, misschien is dat een idee voor volgende keer carnaval.
Citeren

imelda_marcos_2
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 Sofie, , 2021 jaar

26/06/2008 om 13:45:25

ik doe ook nog mee! mijn kids zijn heel grote fans van Mega Mindy, de kabouters vinden ze natuurlijk ook wel leuk (vooral lui vinden ze geweldig grappig) maar ze zijn toch gekker van de stoere megamindy ik denk dat ze stiekem graag zouden willen kunnen vliegen en volgens mij is ons dochtertje verliefd op tobias :-)
Citeren

kers
Nieuw
Famisurfer sinds : 03/06/2008 Stefan, , 2021 jaar

26/06/2008 om 20:21:56

Er was een kindje op school dat over de film aan't vertellen was... goh wat is ze ongeduldig... vakantie begint... gaan we dan naar de film??? van Plop? (sorry meisje (doet pijn in mijn hart) dat ze nog moet wachten: papa en mama moeten nog werken hebben geen verlof...) Hebben we thuis een andere film van Kabouterplop opgezet...
Citeren

BenG
Nieuw

26/06/2008 om 21:43:51

Ik ben ook een grote fan van Kabouter Plop en zijn vriendjes. Ik ben nog maar 3 jaar, maar kan bijna alle liedjes al vlotjes meezingen. [:13:] In het weekend kijk ik samen met mama en/of papa 's morgens naar Kabouter Plop (ik ben dan ook vroeg wakker?!). Ik vraag ook dikwijls aan mama of papa of ik naar een DVD van Kabouter Plop mag kijken (dit mag spijtig genoeg niet ALTIJD, flauw h). [:5:] Zelf heb ik Kabouter Plop nog nooit in de bioscoop gezien (ik ben zelfs nog nooit in de cinema geweest!). Ik ben wel al eens naar een theatershow gaan kijken van Kabouter Plop (Kabouter Amadeus was er toen ook bij op een groot scherm). Dat vond ik wel heel erg leuk. [:10:] [:10:] [:10:] [:10:] [:10:] All, ik ga afsluiten. Groetjes, Maya [:12:]
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Zaza Belle, Clown, Magir
10 % korting met CODE "FAMIDOO"...
Internationale Tweedaagse
Kinderen tot en met 12 jaar betatelen slechts € 3. Led...
Zaza Belle, Clown, Magir
10 % korting met CODE "FAMIDOO"...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341