Gelukkig met 1 lieve dochter

Rita

06/06/2008 om 8:14:02

Hallo kers, (hoe kom je toch bij die nick name?) [:4:] Inderdaad Limburg is knap en gezellig! (ben een rasechte limburger) zalig fietsen uren zonder je een auto tegen komt... Ik ben momenteel zwanger van een 2e dwz dat wij na 5 jaar 1 kindje toch aan een 2e begonnen zijn... aftellen, spannend hoe onze baby gaat zijn (karakter, uitzicht, meisje of jongen????) groeten Rita
Citeren

dautbr
Nieuw
Famisurfer sinds : 06/06/2008 daut, , 2021 jaar
kinderen : geen!

06/06/2008 om 21:55:36

Hey hallo!!!! Heb je geen leuke foto van je gezinnetje?? samen aan zee of zo??? of samen op de fiets? al eens een tandem geprobeerd? Kei fijn is dat!!! [:19:]
Citeren

kers
Nieuw
Famisurfer sinds : 03/06/2008 Stefan, , 2021 jaar

08/06/2008 om 0:08:21

Neen ik heb geen kennis van hoe ik dat zou moeten doen (een foto) op de website krijgen. Zo ver rijkt of is het reikt? (sorry voor mijn spel fouten...) mijn kennis met pc niet.... [:3:]
Citeren

kers
Nieuw
Famisurfer sinds : 03/06/2008 Stefan, , 2021 jaar

08/06/2008 om 20:25:44

Beste mensen, kennen jullie nog oplossingen om van dat nagel bijten vanaf te komen? (zou graag dat vip pets diertje winnen) ze heeft hem gezien in de winkel... jaja haar lieveling tussen die diertjes is de 'roze' kat... maar voor de anderen gaat ze zeker en vast even goed voor zorgen... dank u wel beste mensen
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Onderstebove
Goed om weten is dat bij het afsluiten van een geboortelijst...
Peps binnenspeeltuin voor
10% voor speeltuinen. Voor verjaardag en kastelen huren een...
Activ Kamp - Sporthotel
Korting van 5% voor groepen vanaf 20 personen of op vertoon ...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341