Zomervakantie

Gast

24/01/2007 om 12:07:40

wij zouden in de zomer graag eens zonder de kinderen op vakantie gaan. Onze kinderen zouden dan voor 1 weekje kunnen blijven logeren bij mijn ouders in de Ardennen. Zij hebben daar een buitenverblijf. Nu vraag ik mij af, of dat niet een beetje egostisch is? Sinds we onze kinderen hebben zijn we nog nooit een weekendje of vakantie alleen weggeweest. We hebben steeds leuke vakanties gehad met onze kindere, maar we voelen de behoefte om er eens met zijn tweetjes op uit te trekken. Zijn er nog mensen die er zo over nadenken? Alvast bedankt
Citeren

Liesbet

24/01/2007 om 19:20:49

Daar moet je zeker niet over twijfelen. Jullie kinderen zullen zich best vermaken bij jullie ouders en het zal jullie ook eens deugd doen... Het is normaal je daar even schuldig over te voelen maar dat is echt niet nodig... Je kinderen zullen er zelf ook van genieten als je stralend terug thuiskomt!!
Citeren

Marianne

25/01/2007 om 12:06:26

Wij zijn ook al een paar keer op vakantie geweest zonder de kinderen. De kinderen vinden het maar al te leuk om bij hun grootouders te logeren. Ook voor hen is het een vertrouwde omgeving en waarschijnlijk gaan ze goed in de watten worden gelegd door de grootouders. Geniet van de vakantie!
Citeren

Bernadette_alias_detje

30/01/2007 om 19:35:35

Wij zijn nog nooit zonder de kinderen op vakantie geweest eigenlijk...Heeft waarschijnlijk ook te maken met het feit dat ze maar een grootmoeder meer hebben die het niet zou aankunnen alleen voor hen te zorgen... Dus ja, het zit er voor ons niet echt in om met ons tweetjes op vakantie te gaan totdat de kinderen met hun vrienden kunnen gaan...
Citeren

Liesje

31/01/2007 om 12:37:12

Wij hebben ook nog geen beroep gedaan op de grootouders. Wij zijn altijd met onze kinderen op vakantie gegaan. In onze jeugd zijn wij ook altijd met onze ouders op vakantie gegaan. Ik heb niet veel gelogeerd bij mijn grootouders.
Citeren

Sylvia

31/01/2007 om 16:44:32

Waarom zou je het niet doen h? Denk dat het alleen maar verfrissend kan zijn om nog eens onder je tweetjes weg te gaan! Geniet ervan zou ik zeggen!
Citeren

Joke

01/02/2007 om 12:33:36

Dat kan zeker deugd doen. Met de kinderen op vakantie gaan is ook altijd fantastisch. Af en toe kan het goed zijn om eens tijd voor elkaar te maken. Wij komen dan altijd van onze vakantie terug als verliefde pubers.
Citeren

Bernadette_alias_Detje

01/02/2007 om 16:22:42

Vind het enorm leuk om met kinderen op vakantie te gaan maar moet toegeven dat ik me ook nog wel eens als een 'verliefde puber' zou willen voelen zoals je zegt...
Citeren

Gast

23/02/2007 om 14:59:23

Een mens heeft dat gewoon eens nodig h... zo zonder kinderen weggaan! Ik merk dat ik onze relatie er ook altijd versterkt uitkomt. En dat is tenslotte ook in het voordeel van de kindjes, niet!
Citeren

mamavan2

24/02/2007 om 10:26:15

Wij zijn nog niet zonder kindjes op vakantie geweest. Maar ik geloof dat er zeker koppels zijn die dit echt kunnen gebruiken hoor. Maar kinderen genieten ook van een vakantie samen met hun ouders, nietwaar? Op vakantie ben je sowieso meer ontspannen en dat voelen je kindjes ook, en je hebt een ganse week te tijd om van hen te genieten. Dus waarom ze achterlaten?
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Waterburcht Pietersheim
€ 2,00 i.p.v. € 2,50 per volwassene € 6,0...
Zaza Belle, Clown, Magir
10 % korting met CODE "FAMIDOO"...
Activ Kamp - Sporthotel
Korting van 5% voor groepen vanaf 20 personen of op vertoon ...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341