Gaan jullie op reis zonder de kinderen?

Gast3640
Nieuw
Famisurfer sinds : 04/07/2008 CHRISTEL, , 2020 jaar
kinderen : geen!

08/07/2008 om 10:05:21

Ik zou ook niet zonder de kids op reis kunnen. 'k denk dat ik na de eerste nacht al terug thuis zou staan om te zien of alles in orde is. 'k zou ze vl te veel missen.
Citeren

Baccara1
Nieuw
Famisurfer sinds : 10/05/2008 karen, , 44 jaar

09/07/2008 om 18:01:46

[color=magenta]Nee we gaan niet op reis zonder de kinderen die komen altijd mee ![/color] [:1:]
Citeren

arnie
Nieuw
Famisurfer sinds : 08/08/2008 arnie, , 2020 jaar

28/08/2008 om 19:59:27

In de Gazet van Antwerpen stond een artikel dat kinderloze vakanties al drie jaar in de lift zitten! Dit is een fenomeen dat is overgewaaid uit Amerika. De mensen die zo'n kinderloze vakantie boeken zijn niet per s kinderloos: ze willen gewoon een rustige vakantie, en zijn bereid daar een beetje meer voor te betalen. Ik vind het allemaal erg kindonvriendelijk klinken. [:5:]
Citeren

smilydutchgirl
Nieuw

19/09/2008 om 20:33:03

Een echte vakantie zonder de kinderen zou ik niet willen, je geniet juist zo lekker van elkaar en krijgt juist en sterkere gezinsband. Verder vind ik wel dat je als man en vrouw toch wel ook nog steeds met zijn tweetjes zonder de kinderen wat moet kunnen doen. Wij gaan 1 a 2 keer per jaar met zn tweetjes naar een leuk hotel lekker van elkaar genieten, ergens luxe gaan dineren en dan het er samen in het hotel afwerken ha ha, je hebt dat soort dingen als stel toch nodig. Als je als man en vrouw je heerlijk voelt in je relatie kan je ook een betere pappa en mamma zijn vind ik. Als we een weekendje weggaan, hebben de kinderen een speciaal logeerpartijtje met Opa en Oma, dan worden hun lekker door Opa en Oma verwend en Pappa en Mamma genieten ook.
Citeren

Gast
Nieuw

10/11/2008 om 21:48:49

Wij boeken onze reizen via www.vakantieplus.be , je vind er alle reizen, vakantiewoningen, gezinsvakanties, wintervakanties en kindvrije vakanties. Wij kunnen het niet over ons hart krijgen om onze zoon achter te laten, al hebben we er soms nood aan. Maar ik begrijp de mensen die echt eens tijd voor elkaar als koppel willen hebben. Zoals reeds gezegt is, het is belangrijk dat mama en papa gelukkig zijn.
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Ollevier en Co
Gratis 1 koffie op vertoon famidookaart....
GreenCity Tours
Op vertoon van Famidookaart, gratis bijkomende verzekering d...
Onderstebove
Goed om weten is dat bij het afsluiten van een geboortelijst...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341