Gaan jullie op reis zonder de kinderen?

Ellen,_redactrice

19/06/2007 om 7:59:10

Ik ben benieuwd of velen onder jullie op reis gaan zonder de kinderen? Waar gaan jullie dan naartoe? En voor hoe lang? Waar zijn de kinderen ondertussen? Op kamp? Bij de grootouders? En gaan jullie daarna ook nog eens samen met de kinderen op trip? Of niet? [i]Ellen, redactrice[/i]
Citeren

mano
Nieuw
Famisurfer sinds : 17/06/2007 MARIE-NOELLE, , 45 jaar
kinderen : geen!

03/11/2007 om 14:30:27

Ieder jaar gaan we 1 tot 2 weekends weg zonder de kids. De meisjes blijven dan bij hun oma. Ik vind het nodig om eens alleen weg te zijn. Questi van aan de relatie te werken
Citeren

marie<3
Nieuw

10/11/2007 om 21:02:46

vorig jaar zijn mijn man en ik alleen op vakantie geweest, het was onze huwelijksreis, mijn dochtertje is bij mijn ouders gebleven, het is wel een fijne reis geworden, want we zijn zwanger terug gekomen. Verder gaan ik, mijn zus en een vriendin een weekendje weg, vorige jaren londen, volgend jaar? de mannen letten dan op de kids. verder gaan we steeds naar centerparks kunnen de kids lekker mee. Groetjes Marie<3
Citeren

Gast3779
Nieuw
Famisurfer sinds : 10/05/2008 Els, , 36 jaar

21/05/2008 om 9:17:59

Hoi Ik zou graag dit jaar eens alleen op vakantie gaan, al ik bedoel zonder kids en met mijn man. Mijn zoontje is niet van mijn man en hij gaat regelmatig bij zijn echte papa, maar mijn dochtertje is nu 14 maand en is nog geen enkele keer ergens geweest.Zelfs niet voor een paar uurtjes.Daarom zou ik graag eens enkele dagen zonder kids weg willen, maar zou niet weten waar ik haar kan brengen en of ik het wel zou kunnen zonder haar.
Citeren

imelda_marcos_2
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 Sofie, , 2020 jaar

03/06/2008 om 19:33:24

Mijn man en ik gaan elk jaar drie keer zonder de kids weg twee keer zijn we weg op zaterdag en zondag (we zijn dus eigenlijk maar een nachtje weg en we vertrekken pas zaterdagmiddag en komen al terug zondagnamiddag) We gaan dan altijd naar zee (dat vinden we allebei geweldig) en de afspraak is ook dat we enkel in de auto naar daar en terug over de kids praten. (in het begin deden we dat niet en dan gaat het het hele weekend over de kids, das niet erg, maar af en toe heb je tijd voor jezelf nodig, niet waar) Eerlijk gezegd: die weekendjes zijn een geweldige boost voor ons! en dan gaan we nog een keer een hele week op vakantie. Tijdens die weekendjes gaan onze kids naar de grootouders (daar worden ze verwend natuurlijk) tijdens die week vakantie hebben we een babysit in huis (het is al jaren dezelfde en we vertrouwen haar blindelings) Sommige mensen vinden waarschijnlijk dat dit niet echt kan of dat het te veel is. Maar wij voelen ons hier goed bij en voorlopig zijn we toch al iets meer dan tien jaar gelukkig samen dus...
Citeren

tam30
Nieuw
Famisurfer sinds : 02/06/2008 tamara, , 2020 jaar

30/06/2008 om 21:23:40

wij zijn nog nooit op reis geweest zonder mijn dochter. we gaan altijd ergens waar het ook leuk is voor haar
Citeren

Janneke
Sympathiek
Famisurfer sinds : 30/06/2008 Janneke, , 50 jaar

01/07/2008 om 11:41:15

Een hele week zonder kinderen op stap kan ik me niet goed voorstellen. Wel gaan mijn man en ik n nacht samen ergens naar toe: op vrijdag heen, en zaterdag terug. De kinderen zijn dan bij opa en oma. Het is natuurlijk belangrijk een goede balans te vinden tussen je rol als ouderpaar en als liefdespaar, en daar kan een vakantie zonder kinderen wel bij helpen. Maar voor mij zelf zou een week dus te lang zijn.
Janneke
Citeren

livianna
Sympathiek

03/07/2008 om 13:56:53

Vorig jaar zijn wij voor het eerst zonder kinderen (die kinderen, 10-8-5 jaar) een weekendje weggeweest. Dat was fantastisch. Daarna is het nog n keer gelukt, de twee jongens waren samen op kamp en toen heb ik mijn moeder gevraagd om mijn dochtertje twee dagen bij te houden. Dit jaar zal het waarschijnlijk niet lukken, de vakantiekampen vallen niet samen en de jongste gaat nog niet op kamp. Zo'n paar daagjes zonder kinderen is zeer welkom, maar voor ons heel moeilijk te organiseren. We gaan wel elk jaar twee keer op vakantie met het hele gezin, ook al is het maar een weekendje.
Citeren

Libbie
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 Peeters, , 2020 jaar

04/07/2008 om 12:51:48

Vakantie doet sowieso deugd e! en je kunt desnoods ook op vakantie eens een dagje of een nachtje een babysit nemen, dan combineer je beide vakantie met je gezin en een beetje tijd voor jullie als koppel
Citeren

Madeliefje
Nieuw
Famisurfer sinds : 05/05/2008 margot, , 2020 jaar

04/07/2008 om 17:02:10

Ik zou het absoluut niet over mijn hart krijgen om de kids thuis te laten. We zoeken altijd een bestemming waar ze ook soms eens een activiteit kunnen doen in het hotel ofzo, en dan gaan we bijvoorbeeld een paar uurtjes zonder ze weg. Maar ze in Belgi laten? Nee hoor
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
GreenCity Tours
Op vertoon van Famidookaart, gratis bijkomende verzekering d...
Kid's Fantasy Land
Korting van 50% voor een kind op vertoon van Famidookaart...
Lalali
Ontvang 5€ korting op je bestelling met de code FAMIDO...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341