knutselen op een kinderfeestje

Libbie
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 Peeters, , 2020 jaar
kinderen : geen!

16/06/2008 om 11:58:49

hier staan al hele leuke knutseltips op hebben jullie er nog? het mag voor zowat alles zijn (want inderdaad Ellen, hou die kids maar eens 8 weken bezig :) ) maar als je iets specifiek hebt dat meisjes kunnen doen zou dat ook wel leuk zijn onze dochter heeft binnenkort haar verjaardagsfeestje en het zou wel leuk zijn als ik die kids op die manier kan bezighouden!
Citeren

Baccara1
Nieuw
Famisurfer sinds : 10/05/2008 karen, , 44 jaar

22/06/2008 om 19:39:13

[color=magenta]He libbie, Dees jaar heb ik op het verjaardagfeestje van mijn dochter een activiteit gedaan met die kralen die je daarna moet strijken het had veel succes en ze waren heel fier toen ze het mochten mee nemen naar huis (het waren wel kinderen van 6 jaar). Het jaar er voor heb ik vormen gemaakt in plaaster er waren er voor ketingen en dan ook spelden voor aan de kleren te doen (wel op voorrand maken) en op het feestje zelf mochten ze deze schilderen en daarna mee nemen naar huis deze activiteit had ook veel succes(toen waren ze 5 jaar) Ik hoop dat ik je wat ideetjes heb kunnen geven. Groetjes baccara1[/color] [:3:]
Citeren

Marie_
Nieuw
Famisurfer sinds : 16/05/2008 Marie, , 2020 jaar

22/06/2008 om 21:39:16

Wauw Baccara, da's een goed idee, zo'n kralen strijken! En dan zeker als ze alles mee naar huis kunnen nemen. Ik ben benieuwd naar nog meer ideen, want inderdaad, acht wken is lang.
Citeren

roosenfien
Nieuw
Famisurfer sinds : 04/06/2008 Fien, , 2020 jaar

23/06/2008 om 20:08:11

Wij hebben eens zonnebloemen geplant alle zaadjes in potjes gezet... en ze moesten dat dan thuis verzorgen en water geven... JAJA ze zijn allemaal uitgekomen en gek dat ze erop waren...
Citeren

Madeliefje
Nieuw
Famisurfer sinds : 05/05/2008 margot, , 2020 jaar

29/06/2008 om 18:09:11

Origami? Of zijn je kids daar nog wat te klein voor?
Citeren

Libbie
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 Peeters, , 2020 jaar

30/06/2008 om 15:17:57

leuke ideetjes! origami, ik denk dat ze dat al zouden kunnen, maar ik weet niet of ik zelf zo handig ben :-) alvast bedankt voor de leuke tips!
Citeren

janneke
Sympathiek
Famisurfer sinds : 30/06/2008 Janneke, , 50 jaar

04/07/2008 om 14:26:04

Hoi, oude cd' beplakken kan leuk zijn. Je kunt van die nepdiamenten kopen en die er op lijmen, of stickers e.d. Vervolgens hang je de cd aan een touwtje voor het raam, en dan weerkaatst de cd de zon, en zie je hem in de hele kamer weerspiegeld. Klein werkje dus, groots effect! Ook heb ik een keer een groot, goedkoop wit laken gekocht, en dat als tafelkleed gebruikt. En toen mochten de kinderen dat versieren met stiften enz. Ze vonden het helemaal geweldig. Vervolgens zou je een foto kunnen maken van alle kinderen die het versierde laken vasthouden, en die mee naar huis geven. Vervolgens was je het laken flink, en is het weer bruikbaar voor een volgend feestje!
Janneke
Citeren

Y_N8641
Nieuw
Famisurfer sinds : 24/01/2015 Natalya, MORTSEL, 48 jaar
kinderen :
Mikael

24/01/2015 om 19:22:47

Hoi, ik ben de mama van 3, ze knutselen allemaal heel graag. Op den duur heb ik heel veel ideen verzameld en heel veel materiaal. Wil je iets leuks doen tijdens een verjaardagsfeestje? Neem een kijkje op mijn website www.hobbykoffers.be Niet gevonden wat je zocht? Heb je een bepaalde materiaal of een bepaalde thema in gedachten? Neem gerust contact met me op, we werken dan samen iets uit. Groetjes, Natalya
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Familiepark De Sierk
extra plezier voor leden van Famidooclub!...
Kinderklanken
Korting van 20 % bij aankoop van liedbundel + CD Kinderklank...
Internationale Tweedaagse
Kinderen tot en met 12 jaar betatelen slechts € 3. Led...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341