wat koop jij voor je juf of meester?

Clemmy

17/06/2009 om 22:09:25

Mijn oudste zoontje zit in de 3de kleuterklas en de jongste in de 1ste. Ipv dat iedereen apart een cadeautje koopt (waarvan ik vermoed dat de juffen en meesters niet meer weten waar ze het elk jaar opnieuw kwijt moeten), neemt n van de mama's al enkele jaren initiatief om een soort gedenkboek te maken. Elk kind levert dan zijn/haar bijdrage via een tekening, schilderijtje, collage,... en zo worden alle knutselwerkjes heel mooi ingebonden. Zoveel persoonlijker en een supermooie herinnering!
Citeren

pimpampoentje

18/06/2009 om 12:40:45

Ik denk dat je een juf nog altijd het meeste plezier doet met iets wat nuttig is voor in de klas. Ik heb eens gesproken met de juf van mijn dochter en ze zei zelf dat het gebaar wel mooi is maar dat ze de tassen, kaarsen, beertjes, enz niet meer op 1 hand kan tellen. Ik heb al gegeven: - kleuterverzenboek met blanco tekeningen die ze dan kan gebruiken om zelf te laten inkleuren door de kinderen - een gezelschapsspel van kikker (memory) wat kan je nog geven: - een prentenboek - knutselboek - ...
Citeren

juffie

24/06/2009 om 21:54:08

Hoi hoi, Ik ben zelf juf en ik geniet nog het meest van zelfgemaakte kaartjes en tekeningen. Die kan ik perfect in een grote doos bewaren. Het feit alleen dat ouders hun kind aan ons toevertrouwen is al een prachtig geschenk op zich. Zelf laat ik mijn kinderen een kaartje maken en mogen ze een doos met papierenzakdoekjes versieren. Mooi ingepakt lijkt het altijd wel iets speciaal. Het is het gebaar dat telt, heel erg wat ze soms durven vragen in de winkels voor iets klein.
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Kat & Koe
12 % directe korting op vertoon van je Famidooclub-kaart....
Gte d'Etape de Villers S
Korting 10%...
De Kleine Zebra
Gratis levering in Belgi en Nederland bij een bestelling va...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341