wat koop jij voor je juf of meester?

romiena
Nieuw
Famisurfer sinds : 10/05/2008 romiena, waarschoot, 37 jaar
kinderen : geen!

14/06/2008 om 13:28:50

Hallo, wat kopen jullie voor de juf of meester? Ik heb totaal geen idee dit jaar mss hebben jullie een goed idee groetjes
Citeren

Baccara1
Nieuw
Famisurfer sinds : 10/05/2008 karen, , 44 jaar

14/06/2008 om 13:40:13

[color=magenta]Ik denk dat ik dees jaar ga kiezen voor kaarsen je hebt er in alle vormen en kleuren en het is iets anders dan altijd chocolade ik denk soms dat het hun oren moet uitkomen[/color] [:3:]
Citeren

Natalieke
Nieuw
Famisurfer sinds : 24/02/2007 Natalie, , 2021 jaar

15/06/2008 om 12:53:51

Ik was nochtans van plan om weer voor de traditionele pralines te gaan... misschien omdat ik zelf nooit genoeg kan krijgen van chocolade [:6:] Moet misschien ook eens nadenken over iets originelers...
Citeren

Mamamimi
Nieuw
Famisurfer sinds : 23/02/2007 Mimi, , 2021 jaar

15/06/2008 om 20:49:04

Ik denk dat ik ga kijken met andere mama's of we niet zouden samenleggen om samen een cadeaubon of zo te kopen.
Citeren

Mieke78
Nieuw

15/06/2008 om 22:21:32

Voor mijn dochter haar eerste kleuterklasje denk ik aan de juf een kleinigheid te kopen, in de gadgetsshops hebben ze leuke dingen [:13:]
Citeren

Gast
Nieuw

15/06/2008 om 23:31:38

ik denk dat ik dit jaar voor mijn zoon van het eerste leerjaar een beertje met jij bent de beste juf en een mooie kaart die hij zelf gaat schrijven met een leuke gedicht over het voorbije jaar dan kan hij laten zien dat hij veel heeft geleerd bij haar.zijn juf juf sofie heeft dit jaar haar eerste jaar in de praktijk bij mijn zoon gezeten en mijn zoon heeft veel geluk want hij had zelfs kans om te blijven zitten en door haar is hij helemaal veranderd en nu weet hij al dat hij zeker over mag naar het tweede leerjaar zij heeft hem zo rustig gemaakt en ze had dit jaar ook gebruik gemakkt van een gedragsboekje en nu heb ik het gevoel dat hij een heel ander jongen is ik ben zo trots op mijn zoon .
Citeren

Libbie
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 Peeters, , 2021 jaar

16/06/2008 om 11:50:47

wauw, amai die juf sofie lijkt mij wel een hele goeie!! Ik laat de kids zelf iets knutselen en dan koop ik nog een klein plantje. Altijd leuk vind ik!
Citeren

coise
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 francoise, , 2021 jaar

16/06/2008 om 12:20:17

Hebben de juffen iets aan cadeautjes zoals beertjes met 'voor de liefste juf'? Waarschijnlijk krijgen ze die elk jaar van een tiental kindjes, en weten ze intussen niet meer wat ze ermee moeten aanvangen. Maar het is en blijft natuurlijk een mooi gebaar naar de juf toe, waardoor ze weet dat wat ze doet gewaardeerd wordt. Mijn kinderen nemen dit jaar waarschijnlijk een roosje mee voor hun juf, met daaraan een kaartje om hun te bedanken. Tenzij jullie nog betere ideen hebben...
Citeren

imelda_marcos_2
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 Sofie, , 2021 jaar

16/06/2008 om 14:53:52

das eigenlijk wel waar coise! zo had ik er nog niet bij stilgestaan ik denk dat ik het idee van libbie ga stelen ;-) de kids zelf een tekening of gedichtje laten maken en een plantje kopen plantjes komen altijd van pas h, of je nu een tuin of een terras hebt, voor een plantje is er altijd plaats!
Citeren

jannekeweer
Sympathiek
Famisurfer sinds : 30/06/2008 Janneke, , 51 jaar

21/07/2008 om 20:08:38

Ik heb de juffen een plantje gegegeven aan het eind van het schooljaar. Maar ik zag op school ook grote potten snoep e.d. voorbij komen. Sinds wanneer is het trouwens de gewoonte om de juffen cadeau's te geven? Het is niet dat ik het niet een aardig gebaar vindt, maar tegelijkertijd is het toch ook hun baan?! Ergens vind ik dat een kleurplaat van je kind genoeg zou moeten zijn.
Janneke
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Gasthuismuseum St.-Dimpna
Korting van 1,00 op vertoon van de famidookaart....
DH&H bvba
Klanten van Famidoo mogen gratis parkeren. Op vertoon van uw...
Kat & Koe
12 % directe korting op vertoon van je Famidooclub-kaart....
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341