Dure of goedkope kinderkledij

Gast9512
Nieuw
Famisurfer sinds : 06/11/2010 carine, , 41 jaar
kinderen : geen!

06/11/2010 om 14:21:52

[quote=Marie_]Wat kopen jullie voor jullie kids? Dure merkkledij of goedkopere dingen? Ik koop de kleren voor ons Sofie meestal in de H&M of in de Zara, lekker goedkoop, zeker voor de snelheid waarmee ze uit haar kleren groeit. In haar klasje zitten ook kindjes die steeds merkkledij aanhebben: een jasje van Pauline B, schoenen van Natan. Ik begrijp niet goed hoe je je geld daaraan kan geven. Wat vinden jullie van merkkledij voor kids?[/quote] Ik vind merkkleij voor mijn zoontje wel leuk maar veel te duur. Daarom zoek ik vaak in outlet stores. Een goede is Suprimax in Lier. kijk ook op www.suprimax.be
Citeren

focuske
Nieuw

13/11/2010 om 17:14:29

Wij kopen sinds kort Name-it ... niet duur en toch goed van kwaliteit.. vb een jas voor 30 en heb het al zeer dikwijls in het wasmachine gestoken en is nog altijd in goeie staat. Ik ben van Antwerpen en koop het bij kinderkleding thilo in Deurne http://www.thilo.be
Citeren

Bo
Nieuw
Famisurfer sinds : 31/12/2010 Bo, , 54 jaar
kinderen :
Thimo
Tessa

31/12/2010 om 13:34:08

Hoi, Ik nodig iedereen bij deze uit een kijkje te komen nemen in mijn webwinkel, [u]www.show-out-store.nl[/u] Ik mijn winkel verkoop ik merkkleding van de merken: Dirkje, Ducky Beau, Name-It, Funcky XS, Vinrose enz. ZEER betaalbaar, goede kwaliteit, goede service!! tot ziens! Bo WWW.SHOW-OUT-STORE.NL
Citeren

kidzRhipp
Nieuw
Famisurfer sinds : 01/02/2010 Jennifer, , 34 jaar
kinderen : geen!

11/01/2011 om 18:22:18

hallo wij hebben een webwinkel in outlet kinderkleding, en voor ons zelf is het belangrijker dat het goede kwaliteit is, dat de kinderen er goed in kunnen spelen en dat ze het mooi vinden. Dan pas kijken we naar de merknaam. Elke maand doen we ook nog eens een extra actie, om nog meer geld te kunnen besparen, want dat is in de eerste plaats de reden waarom we met die winkel begonnen zijn, om iedereen de kans te geven om wat merk kleding te kunnen aankopen, zonder dat de kinderen er dan "gesteven en gestreken" bijlopen. Als je wil, kan je altijd eens een kijkje komen nemen: www.kidz-r-hipp.com we hopen dat je onze collecties ook mooi vindt. sophie [:9:]
Citeren

missinne
Nieuw
Famisurfer sinds : 17/05/2011 Sharon, , 2021 jaar
kinderen :
XX

17/05/2011 om 15:12:29

Ik koop zowat vanalles, als ik het maar mooi vind! Onlangs een t-shirtje gekocht bij zara, ook bij h&m en hema hebben ze toffe spullen! Wanneer er in de buurt een stockverkoop is voor kinderkledij ga ik daar koopjes doen!
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Ballonnenclown Nono
5% korting op vertoon van Famidookaart...
Lalali
Ontvang 5€ korting op je bestelling met de code FAMIDO...
Gasthuismuseum St.-Dimpna
Korting van 1,00 op vertoon van de famidookaart....
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341