verliefd op collega

Gast5286
Nieuw
Famisurfer sinds : 30/09/2008 truus, , 2020 jaar
kinderen : geen!

30/09/2008 om 16:36:04

dag allemaal ik ben verliefd op mijn collega. we hebben elkaar al langer in het oog, maar onlangs, toen ik hem 's avonds tegenkwam in de trappenhal, sloegen we aan de praat, en even later waren we heftig aan het kussen. sindsdien hebben we nog enkele keren afgesproken op "rustige" plekjes in het gebouw, heel vroeg of heel laat, zodat we weten dat de kans dat we betrapt worden klein is. gisteren waren we zo heftig aan het kussen en strelen, dat we alletwee verder wilde gaan, maar ik durfde ni goed. kussen met hem en betrapt worden is n ding, maar betrapt worden tijdens seks is toch nog iets erger. weet iemand hoe we toch seks kunnen hebben, zonder dat we kans maken om betrapt te worden? of kan ik er dan beter voor zorgen dat we met de auto naar een afgelegen plek rijden ofzo? wnat ik zou ni willen dat mijn man dit te weten komt als iemand ons zou betrappen...
Citeren

jannekeweer
Sympathiek
Famisurfer sinds : 30/06/2008 Janneke, , 50 jaar

30/09/2008 om 17:46:50

Je zult dit niet leuk vinden om te horen, maar de beste methode om niet betrapt te worden is het niet te doen! De gevoelens die je beschrijft zijn natuurlijk heerlijk, en ik kan me voorstellen dat alles in je 'ja' zegt tegen je collega, maar je hebt een man. En die heb je een belofte gedaan. Het feit dat je verliefd bent op je collega is een alarmbel dat je iets mist in je relatie met je man. En het beste wat je kunt doen is de gevoelens die je voor je collega hebt over te dragen op je man. Onderneem dingen die de gevoelens voor je man weer opwekken. Nogmaals, ik kan me voorstellen dat je denkt: 'Getver, wat een stomme reactie,' en dat je veel meer zin hebt door te gaan in de heerlijke spanning. Maar je kunt een heleboel kapot maken, en uiteindelijk verdwijnt die heerlijke spanning toch. Je collega zal uiteindelijk ook stinkwinden laten zijn nagels afknippen en laten rondslingeren enz. Sterkte er mee.
Janneke
Citeren

jannekeweer
Sympathiek
Famisurfer sinds : 30/06/2008 Janneke, , 50 jaar

30/09/2008 om 18:10:49

Ik herken je helemaal! Ook ik ben verliefd geworden op iemand anders. Een man die ik leerde kennen van de sportschool. Er was al een hele tijd spanning tussen ons, maar ik deed er niets mee. Ik heb toen mijn man verteld dat ik verliefd was op een ander, en dat ik daar over wou praten. Vervolgens vertelde mijn man dat hij al een paar keer vreemd was gegaan! Plotseling zat ik in een lawine van gebeurtenissen en emoties, en binnen een half jaar zijn mijn man en ik gescheiden! Inmiddels ben ik getrouwd met de man van de sportschool en hebben we samen een kindje. Maar soms vraag ik me wel eens af hoe het zou zijn gelopen als mijn man mij niet, op zijn beurt, pijn had willen doen, en we er over hadden gepraat. Het is allemaal zo snel gegaan. Dus ik zou je toch willen waarschuwen: kijk uit wat je overhoop haalt, want soms is dat meer dan je zelf had verwacht. Kijk maar naar mij.
Janneke
Citeren

madieke
Nieuw
Famisurfer sinds : 07/08/2008 madieke, , 2020 jaar

30/09/2008 om 18:13:24

Hoi Janneke, wat dapper dat je je eigen verhaal vertelt, na je eerste algemene reactie.
Citeren

coise
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 francoise, , 2020 jaar

02/10/2008 om 13:19:31

Meteen mee stoppen, zou ik zeggen. Het ergste wat je kan overkomen is ontdekken dat je partner vreemd gaat, denk dus maar eens na wat je man zou doen als hij erachter komt? Of stel je eens de omgekeerde wereld voor: wat als jij erachter komt dat je man vreemd gaat? Ik kan begrijpen dat je gevoelns hebt voor die andere man, maar denk aan wat je kan kapot maken! Ik mag hopen dat jullie geen kinderen hebben? Want anders zullen de gevolgen nog groter zijn...
Citeren

Madeliefje
Nieuw
Famisurfer sinds : 05/05/2008 margot, , 2020 jaar

09/10/2008 om 16:08:15

Denk je dat die minnaar van je echt van je houdt? Want ik denk van niet, zo gaat dat met minnaars. Denk aan je man, die cht van je houdt, en stop meteen waarmee je bezig bent...
Citeren

karintje
Nieuw
Famisurfer sinds : 28/12/2008 Karin, , 2020 jaar

10/01/2009 om 21:53:26

Hoi iedereen, Misschien een late reactie. Maar ik wou het toch eens kwijt. Ook ik ben enige jaren geleden verliefd geworden op een collega en dat bleek wederzijds. Ik zat toen in een relatie sinds 4 jaar. Ik denk dat ik me op dat ogenblik ook vragen stelde over die relatie en of ik ermee verder wou. Ik vond bij die collega aspecten die ik in mijn vriend miste. De aandacht, waardering en complimenten die ik van hem kreeg, deden me enorm deugd. Ik voelde me weer openbloeien. Ik heb uiteindelijk met die collega niets ondernomen het bleef bij wat geflirt en gezellige babbels. Jammer genoeg wou ik het toen wel kwijt en heb ik aan mijn vriend verteld wat ik gevoeld had. Om hem te tonen dat ik toch voor hem koos. Dat is echter volledig anders bij hem overgekomen en ik heb veel moeten doen om hem terug te winnen. Nu zijn we 6 jaar verder en zijn we getrouwd en hebben we twee kids. Het hele voorval heeft echter steeds een schaduw blijven werpen op onze relatie en bij mijn man zijn steeds vragen blijven rondspoken en nu heeft hij me net laten weten dat hij er een punt achter wil zetten. Volgens hem zijn we gewoon te verschillend en kan hij me sommige dingen niet geven en me daardoor ook niet gelukkig maken... Zo zie je maar dat het alle kanten uitkan. Als je je man graag ziet, ook al gaat het op het ogenblik iets minder. Werk eraan maar laat hem niet weten dat je gevoelens hebt gehad voor een ander als je hem niet kwijt wil. Veel succes alleszinds
Citeren

sofie_flair
Nieuw

29/09/2010 om 9:42:01

Hoi iedereeen, ik ben Sofie van het weekblad 'Flair' en op zoek naar vrouwen die een minnaar hebben op het werk OF verliefd zijn op een collega en hierover (anoniem) willen getuigen, vertellen in Flair. Indien u interesse heeft , gelieve te mailen naar s.vandyck[AT]flair.be Groetjes, Sofie
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Kinderklanken
Korting van 20 % bij aankoop van liedbundel + CD Kinderklank...
Lalali
Ontvang 5€ korting op je bestelling met de code FAMIDO...
Lalali
Ontvang 5€ korting op je bestelling met de code FAMIDO...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341