zit er door

Arwen

04/11/2009 om 13:47:41

Hallo iedereen dit is nieuw voor mij maar ik zit zo diep dat ik even hulp inroep via dit kanaal Ik ben 31, mijn dochter is 2,5. Na 13 jaar ben ik uiteen met de papa, ondertussen reeds van januari. Tot nu hebben we een groot huis gedeeld voor ons dochter maar ik zit op mijn lip, ik wil weg want ik kan de breuk tussen ons zo echt niet verwerken. Ik sukkel in een depressie en dat wil ik echt niet toelaten, ik wil er kunnen zijn voor mijn kind. Ik ben dus op zoek naar een huisje voor mij en mijn meisje. Ik verdien echter niet zoveel centjes, zo'n 960 eurotjes in de maand dus het wordt niet gemakkelijk. Mijn hoofd is momenteel ook zo'n warboelke dat ik even niet zuiver kan nadenken. Als mn kindje bij mij is lukt het wel maar van zodra ze slaapt zak ik in elkaar van verdriet. Kunnen jullie me helpen? Wat zijn mijn rechten? Welke stappen kan ik nemen? Waar moet ik heen? Er moet toch ergens een mogelijkheid zijn om hieruit te geraken??? Liefs Arwen
Citeren

Lana

06/11/2009 om 16:01:51

Beste Arwen, Vreselijk voor jou die toestand. Het leven kan soms hard zijn maar er is altijd iets de moeite om voor te vechten, dit is momenteel voor jou jezelf en je dochter. Ik kan mij heel goed inbeelden dat je zo de breuk niet kan verwerken en dat je hieraan kapotgaat. Kan je niet eens te raden gaan bij een sociale huisvestingsmaatschappij voor een woning. Deze maatschappijen hebben degelijke woningen tegen lagere prijzen. Ik weet dat er wachtlijsten zijn maar in sommige gevallen wijken ze af van de wachtlijst. Ik zou de situatie uitleggen en proberen. Veel sterkte. Groeten Lana
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
DH&H bvba
Klanten van Famidoo mogen gratis parkeren. Op vertoon van uw...
Bb Maestro ASBL
rduction de 10% pour le 2me enfant de la famille...
Juggle Angels
Gelegenheid om te passen, te voelen en de collectie te zien ...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341