Forums Opvoeding Dagdagelijkse zorgen Kinderfeestje geven: leuk of verschrikking?

Kinderfeestje geven: leuk of verschrikking?

[+] antwoorden
1 2   >>
Janneke, , 42 jaar en 7 maand
kinderen : geen!
Famisurfer sinds : 30/06/2008
Berichten bekijken

Dagdagelijkse zorgen - 14/10/2008 om 12:04:50

Kinderfeestje geven: leuk of verschrikking?

Citeren
Hoi,

ik heb inmiddels al menig kinderfeestje gegeven. Ik heb me ingelezen, ik heb een feestprogramma gemaakt, en ik heb het feestje verzorgd. Maar om nou te zeggen dat ik dolblij ben als er weer een feestje moet worden gegeven? Als ik heel eerlijk ben, zie ik er best tegen op.

En volgens mij komt dat door het verwende publiek. De verjaardagsgasten komen binnen en vragen meteen: 'waar gaan we naar toe?' en zeggen dingen als als 'Dat lust ik niet,' of 'Daar heb ik geen zin in.'

Ik ben altijd blij als het weer is afgelopen.

Geven jullie graag een kinderfeestje, en geniet je met volle teugen? Of zie je er tegenop en ben je blij als het weer achter de rug is? ligne
Janneke
TOP aan een vriend verzenden print Melden
coise   

francoise, , 2012 jaar en 5 maand
Famisurfer sinds : 19/05/2008
Berichten bekijken

Dagdagelijkse zorgen - 16/10/2008 om 13:45:57

RE: Kinderfeestje geven: leuk of verschrikking?

Citeren
Het is leuk om een feestje te organiserne, maar meestal ben ik erg teleurgesteld als de vriendjes weer weg zijn...
Inderdaad, omdat ze het niet spannend genoeg vonden, of omdat we niet weg geweest zijn, of ze iets niet lusten.
ligne
madieke   

madieke, , 2012 jaar en 5 maand
Famisurfer sinds : 07/08/2008
Berichten bekijken

Dagdagelijkse zorgen - 16/10/2008 om 16:10:41

Citeren
Ik ben dol op kinderfeestjes. Ik geniet van de blije gezichtjes en het organiseren. Het is wel wat werk, maar je doet het voor je kind, toch? ligne
Madeliefje   

margot, , 2012 jaar en 5 maand
Famisurfer sinds : 05/05/2008
Berichten bekijken

Dagdagelijkse zorgen - 23/10/2008 om 13:22:13

Citeren
Ik ben ook dol op feestjes. Leuk knutselen met de kids, wat lekkers klaar maken, ...
En het leukste is als ze tevreden naar huis gaan. wat soms wel eens kan tegenvallen, maar toch vind ik feestjes leuk. ligne
Mama_van_2_kids   

Dagdagelijkse zorgen - 30/03/2009 om 21:42:48

Citeren
Hoi, Ik ben nu reeds ideetjes aan het opdoen voor het verjaardagsfeestje van onze dochter die 5 word in juni. Vorig jaar hebben we een springkasteel gehuurd bij Dreamland en hebben we de kids van school samen met familie gedaan. De kids hebben zich rotgeamuseerd en zijn vermoeid naar huis gegaan en het weer viel heel goed mee.

Ik vind het leuk om zo'n feestjes te organiseren en of de vriendjes nu tevreden zijn of niet, als onze dochter dat maar is, dat vinden we het belangrijkste.
Ik vind het zo reuze om de kids bezig te zien gewoon zalig!!

Mochten jullie leuke ideetjes hebben om te doen, thuis of op verplaatsing, tips zijn altijd welkom.

ligne
Evy   

EVY, , 33 jaar en 4 maand
Famisurfer sinds : 14/04/2009
Berichten bekijken

Dagdagelijkse zorgen - 14/04/2009 om 11:28:00

Citeren
Hallo,
Ik heb in januari het eerste feestje gegeven voor mijn zoontje dat 5 jaar werd. Ik had een clown gehuurd. Die heeft hen bezig gehouden met een spelletje, ballonnen plooien en hij heeft alle kindjes geschminkt. Het eerste half uur dat de clown er nog niet was, was verschrikkelijk omdat alle kindjes zo opgewonden waren en dus héél druk maar erna is alles vlekkeloos verlopen.
Op naar het volgende feestje... ligne
Katrien_Durieux   

Dagdagelijkse zorgen - 17/04/2009 om 22:12:21

Citeren
Hey

Ik had vorig weekend een geweldig feestje voor mijn zoontje zijn 6de verjaardag. We hadden een springkasteel gehuurd, maar deze keer hadden we ook piñata's. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het was geweldig! Met een stok mochten de bengenls de figuur stukslaan. Het regende snoep cadootjes en confetti. Zeker voor herhaling vatbaar! Je vindt piñata's op deze website: www.a-sprong.be

ligne
feest_4_kids   

Dagdagelijkse zorgen - 24/04/2009 om 14:45:51

Citeren
als je lid bent van hyves kan je je aanmelden bij feest 4 kids!
deze hyves staat boordevol ideeen over kinderfeestjes.
alle feestjes zijn in thema opgedeeld.
ook kun je je eigen ervaringen,foto's en ideeen delen.
neem snel een kijkje en help jezelf op weg.
http://www.feest4kids.hyves.nl

ligne
feestkoffers   

Dagdagelijkse zorgen - 03/01/2010 om 19:24:19

Citeren

Hallo allemaal,

heeft u geen ideeën voor het verjaardagsfeestje van je kind? Met onze feestkoffers wordt dit probleem opgelost! Ook is het mogelijk om het feestje door ons ter plekke te laten begeleiden. Misschien een leuke tip?! Breng gerust een bezoekje aan onze site!

www.feestkoffers.be ligne
tcr2121   

Dagdagelijkse zorgen - 07/01/2010 om 12:51:59

Citeren
Wij vonden het heel leuk afgelopen oktober een feestje te organizeren voor ons zoontje's verjaardag. Hij werd 4 en er waren ongeveer 14 kindjes in ons huis. Wij hebben een entertainer ingehuurd en iedereen spreekt er nu nog van. Die mevrouw gaat nog veel werk krijgen want bijna elke mama heeft een kaartje meegenomen omdat de kinderen zo onder de indruk waren ligne

1 2   >>

[+] antwoorden

Voordelen