Schoenen

Gast0635
Sympathiek
Famisurfer sinds : 30/06/2008 Janneke, , 51 jaar
kinderen : geen!

10/07/2008 om 19:44:45

Uggs en crocs zijn beiden schoenen waarvan iedereen aanvankelijk zei: 'Die trek ik dus [i]echt[/i] nooit aan!' maar nu zie je er steeds meer mensen op lopen. Zelf moet ik bekennen dat ik in de zomer op Birkenstocks loop, ook wel bekend als Jezusslippers... Ik heb wel eens schoenen met hakken gekocht, maar uiteindelijk blijven die in de kast liggen. Ik merk dat ik uiteindelijk comfort zwaarder laat wegen dan schoonheid. Hoe is dat bij jullie? Dragen jullie uggs en crocs e.d.?
Janneke
Citeren

Marie_
Nieuw
Famisurfer sinds : 16/05/2008 Marie, , 2021 jaar

10/07/2008 om 20:24:55

Oei, ik ben duidelijk niet meer mee met mijn tijd. Wat zijn uggs? Crocs vind ik geweldig onelegant, en zelfs helemaal niet mooi. Ik zou er nooit kopen voor mezelf. Ik moet wel zeggen dat ik meestal gemakkelijke schoenen koop, ook la Birkenstock. En soms eens schoenen met een elegant hakje, maar die doe ik niet elke dag aan.
Citeren

Steetje
Nieuw
Famisurfer sinds : 12/03/2008 Stephanie, , 33 jaar

10/07/2008 om 22:44:11

[quote=Gast0635]Uggs en crocs zijn beiden schoenen waarvan iedereen aanvankelijk zei: 'Die trek ik dus [i]echt[/i] nooit aan!' maar nu zie je er steeds meer mensen op lopen. Zelf moet ik bekennen dat ik in de zomer op Birkenstocks loop, ook wel bekend als [color=magenta]Jezusslippers[/color]... Ik heb wel eens schoenen met hakken gekocht, maar uiteindelijk blijven die in de kast liggen. Ik merk dat ik uiteindelijk comfort zwaarder laat wegen dan schoonheid. Hoe is dat bij jullie? Dragen jullie uggs en crocs e.d.?[/quote] Palestinastampers zeggen wij [:4:] [:4:] [:4:] [:4:] Crocs heb ik liggen om te gaan kuisen (oranje), gemakkelijk, licht aan je voeten, je zweet er niet in... Ik draag wel graag eens een hakje, maar dan om es uit te gaan eten ofzo, of als we ergens op bezoek gaan, weinig eigenlijk. [:12:]
Citeren

janneke
Sympathiek

11/07/2008 om 18:44:32

Uggs zijn vrij lomp ogende laarzen, met van binnen zachte schapenwol, en ze lopen echt verrukkelijk. Hun naam is echter veelzeggend, uggs, en is afgeleid van het Engelse 'ugly'! Toen allerlei Hollywood sterren er mee gingen lopen werden ze ineens hip.
Janneke
Citeren

Libbie
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 Peeters, , 2021 jaar

14/07/2008 om 15:51:47

uggs vind ik ook lelijk crocs heb ik lang niet gedragen, maar zoals steetje zegt om te kuisen of bijvoorbeeld in de tuin te lopen zijn die wel ongelooflijk makkelijk maar je zal er me nooit mee 'buiten' betrappen zelfs niet om even snel de post uit de brievenbus te halen zoooo lelijk birkenstocks hebben vind ik al lang hun charmes terug gewonnen. Die zien er tegenwoordig toch veel hipper uit dan vroeger. Enkele jaren geleden was het trouwens geweldig in om op birkenstocks te lopen!
Citeren

bibi_1000
Nieuw
Famisurfer sinds : 28/04/2008 birgit, , 42 jaar

15/07/2008 om 11:05:22

Ik vind Uggs en Crocs allebei ugly hoor. Birkenstocks heb ik overwogen, maar ik ben uiteindelijk voor de Mephisto-sandaal gegaan. Het modelletje dat zo'n beetje op Birkenstocks lijkt. Het zijn hl gemakkelijke, een aanrader!
Citeren

jannekeweer
Sympathiek

18/08/2008 om 17:45:04

De Crocs liggen onder vuur! In alle ziekenhuizen in Wenen zijn ze verboden: niet omdat ze zo spuuglelijk zijn, maar omdat ze statisch zijn. Hierdoor zouden ze de werking van electrische apparatuur kunnen verstoren, en eventueel zelfs explosies veroorzaken! Wenen is niet uniek in het Crocs-verbod: ook in Zweden en Engeland zijn diverse ziekenhuizen die ze verboden hebben. Heel bijzonder: schoenen met ontploffingsgevaar! Misschien iets voor James Bond, als gadget?
Janneke
Citeren

Libbie
Nieuw
Famisurfer sinds : 19/05/2008 Peeters, , 2021 jaar

19/08/2008 om 11:02:23

Is het echt waar?! wel erg, zeker als je bedenkt dat ook hier in de ziekenhuizen bijna iedereen met zo'n schoenen rondloopt...
Citeren

Alicia
Nieuw

25/12/2009 om 20:29:58

Ik houd het op mijn vertrouwde llarzen in de winter en gewone schoenen of sandalen in de winter
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Peps binnenspeeltuin voor
10% voor speeltuinen. Voor verjaardag en kastelen huren een...
Piraten Eiland
1.00 euro korting per kind...
Vaderzoon.be
10% korting op vertoon van Famidookaart...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341