Lelijke borsten na 2 zwangerschappen

Katia

03/05/2007 om 12:36:08

zeg dat toch niet over jezelf!
Citeren

Steetje
Nieuw
Famisurfer sinds : 12/03/2008 Stephanie, , 33 jaar
kinderen : geen!

30/05/2008 om 19:47:42

Pffff, na twee zwangerschappen en 9.5 maand borstvoeding geven zijn men borsten ook nie meer wa ze geweest zijn, een goed bh kan helpen, ja, tot je in je blootje staat... Ik ga zeer wss een borstvergroting laten doen, ik ben pas 20, en heb geen zin om altijd zo te moeten rondlopen [:11:]
Citeren

missinne
Nieuw
Famisurfer sinds : 17/05/2011 Sharon, , 2021 jaar
kinderen :
XX

17/05/2011 om 15:18:39

Bangelijk om over na te denken! Ik ben momenteel zwanger van mijn eerste kindje, mijn borsten zijn nu nog niet veranderd, maar ik zou graag borstvoeding geven en vrees ervoor...
Citeren

P_N596
Nieuw
Famisurfer sinds : 06/06/2011 , BOTTELARE, 2021 jaar
kinderen :
Maxime

06/06/2011 om 23:27:58

ik had altijd mooie, maar kleine borsten na mijn tweede zwangerschap en het geven van borstvoeding, bleef er van die borsten al bijna niets meer over, een forse AA misschien ?? na de derde zwangerschap, had ik gewoon geen borsten meer, enkel huid met een tepel eraan er zijn wellicht hele sterke vrouwen die daarmee kunnen leven en uiteraard hangt je zelfbeeld en aantrekkingskracht niet enkel af van hoe je borsten eruit zien, maar toch .. borsten zijn heel belangrijk voor een vrouw, zonder is het geen gezicht, vind ik persoonlijk, geen enkel zomers kleedje, topje of bikini stond me nog dus heb ik een borstvergroting laten doen, en hoewel ze nooit helemaal zullen aanvoelen als "mijn" borsten ben ik zeer tevreden met het resultaat ze mochten iets kleiner zijn, tis nu een C en ik wou een B (maar de chirurg heeft me dat afgeraden, hij had dat trouwens zelfs niet eens denk ik) ik voelde me een tijdje na de operatie weer vol zelfvertrouwen over mijn lichaam, ondanks de stretch marks hier en daar en een wat minder strak buikje, en dat straal je dan ook uit naar je partner toe ieder moet dit voor zichzelf uitmaken, maar voor mij was dit de juiste keuze
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
jeugdatelier Kameleon
korting op 2de lid van gezin....
Volkssterrenwacht Urania
1 euro korting per persoon...
Naaicafe Atelier Creatief
Drankje bij naaisessie....
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341