Lelijke borsten na 2 zwangerschappen

Vanessa

06/02/2007 om 17:32:55

Hallo, ik ben de gelukkig moeder van 2 lieve en fantastische kindjes!! Voel me de meerderheid van de tijd ongelukkig maar als in de badkamer mijn borsten in de spiegel zie, dan zakt me de moed vaak in de schoenen... Ik had al geen grote, mooie, ronde borsten voor mijn eerste zwangerschap maar na 2 zwangerschappen en borstvoeding is het echt niet meer om aan te zien... Probeer ook te vermijden dat mijn man mij naakt ziet wat dit kan niemand mooi vinden... Zijn er nog vrouwen die hun borsten zo hebben zien 'verlelijken'???
Citeren

L.

06/02/2007 om 17:49:37

Het is ergens normaal dat je na 2 zwangerschappen niet meer dezelfde borsten hebt als een jong meisje. Bepaalde oefeningen kunnen je borstspieren versterken, ook een goede beha kan wonderen doen!! Laat de moed dus zeker niet zakken! Je man houdt zeker en vast heel veel van je! en dit zoals je bent!!
Citeren

MamavanJelle

08/02/2007 om 18:09:55

Ik kan ervan meespreken!! Mijn borsten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn... Heb tijdens de zwangerschap altijd stevige bh's gedragen hoor maar ja, de zwaartekracht daar kan zelfs de beste bh niet tegenop :-) :-) Mijn man lijkt het niet echt een probleem te vinden maar ik vind het zelf ook niet aangenaam om mijn borsten in de spiegel te zien... Ze hangen duidelijk meer dan voor de zwangerschap... omdat ik zware borsten had, had ik mij daar wel eerlijk gezegd een beetje aan verwacht
Citeren

Natalieke
Nieuw
Famisurfer sinds : 24/02/2007 Natalie, , 2021 jaar
kinderen : geen!

24/02/2007 om 17:28:09

Hey Vanessa! Troost je want je bent zeker niet de enige!! Ik was vroeger best wel fier op mijn boezem die er wel mocht wezen maar nu het allemaal wat is doorgezakt, is het inderdaad nog moeilijk aantrekkelijk te noemen. Omdat ik het zo druk heb met de jongens denk ik er wel niet zo vaak bij na. Maar als alleenstaande moeder begin ik wel soms stiekem te hopen op een nieuwe relatie. Toch mag ik er niet aan denken dat een man mijn borsten gaat zien... Ik zal dus wel een heel geruststellend iemand tegenkomen denk ik... Ik heb wel verstevingende crme voor de borsten maar wonderen moet je daar niet van verwachten natuurlijk...
Citeren

Mama_van_Jelle
Nieuw
Famisurfer sinds : 23/02/2007 Annemie, , 2021 jaar

01/03/2007 om 16:11:54

Ja, ik heb ook al wat geld uitgegeven aan die crmes (maar koop ze wel meestal in de supermarkt, niet zo van die dure van bij de apotheek) en zo maar verschil zie je er niet van natuurlijk omdat het toch eerder preventie is. Ik gebruik ook van die anti-cellulitisgel en dergelijke maar ja, daar moet je ook niet te veel van verwachten h... Voor mezelf vind het wel belangrijk het gevoel te hebben dat ik nog wat aandacht besteed aan mijn verzorging en daarom hou ik wel van die crmemomenten na mijn douche of bad...
Citeren

Gast
Nieuw

08/03/2007 om 14:57:34

Een stevige beha helpt ook wat hoor. Dus niet gaan kopen in van die goedkope winkels
Citeren

Mamamimi
Nieuw
Famisurfer sinds : 23/02/2007 Mimi, , 2021 jaar

12/03/2007 om 15:33:34

Na 1 zwangerschap moet ik zeggen dat ik daar nog niet te veel last van heb ondervonden. Dat ik tamelijk kleine borsten heb, zal daar waarschijnlijk wel iets mee te maken hebben.. Heb toch ook wel een goede BH gedragen tijdens zwangerschap en smeer al jaren verstevigende crme... Groter zijn ze daarvan wel nooit geworden [:2:]
Citeren

Gast
Nieuw

22/03/2007 om 19:32:11

Niemand van jullie al gedacht aan een borstvergroting ?
Citeren

Ione
Nieuw

05/04/2007 om 22:03:00

Hallo Vanessa en al de anderen, Ook ik heb hetzelfde probleem! Een kleine tip: koop voorgevormde BH's, daar komen je borsten beter en mooier in uit. Ik koop die bij Hunkemller en die zijn niet duur! Crmes heb ik nooit gesmeerd, want daar geloof ik cht niet in. Wel heb ik al aan een borstversteviging gedacht, maar helaas is dat wel hl duur. En aangezien er nog wel kindjes mogen komen, lijkt het me nogal onnozel. Volgens mij krijg je dan terug hetzelfde probleem, niet? Gelukkig maakt mijn partner geen problemen van mijn borsten! IONE
Citeren

newke
Nieuw

12/04/2007 om 20:27:24

Hallo, Ik denk dat er zelden of nooit een vrouw is die na meerdere zwangerschappen geen last heeft van verandering aan de borst. Zelf had ik er geen last van na de eerste 2 zwangerschappen ondanks dat ik zeer zwaar was volgens mijn lichaamsbouw.Ik had vroeger een 70F,en na 4zwangerschappen schiet daar maar een 70D meer van over. Begin me er stilletjes bij neer te leggen na vele cremes en zelfs borstvergroting overwogen te hebben.Mijn ventje stoort er zich niet aan, ik soms wel . maar als ik dan mijn kids zie lopen vergeet ik dat snel. [:10:]
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Gte d'Etape de Villers S
Korting 10%...
Archeosite en Museum van
Korting van 10% voor de eigenaar en op vertoon van de Famido...
Hans Anders
Een gratis montuur en 15% korting op glazen. Alsook €5...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341