Homeopathie als middel tegen allergie?

levenshuis

26/09/2009 om 19:52:16

Lieve Liz, Is jouw dochter een tiener of eerder jonger? Allergie is een signaal met een dieperliggende oorzaak. "iets" (aanvallen van buitenaf die geen echte aanvallen zijn) wordt angstvallig afgeweerd. Datgene dat verdrongen wordt keert zich tegen haar eigen lichaam. Als moeder weet jij als geen ander of jouw dochter (die allergisch is aan kattenhaar) toegeefelijk is, zich kan openstellen en zich kan schikken in bepaalde situaties? Vanuit mijn vertrouwen in verandering via deze holistische benadering; die aandacht heeft voor het lichaam, geest en ziel. Stel ik je graag vrijblijvend deze website voor: www.oostersemassage.be indien jij je er klaar voor voelt ben jij en je dochter van harte welkom! ik wens je de keuze van de vrijheid die bijdraagt aan een gunstig herstel! groetje S
Citeren

Fatima
Nieuw
kinderen :
Trysten

23/10/2009 om 12:02:18

Hallo Iedereen, Ik maak reclame voor een gezondheidstoestel,als je dit toestel gebruikt zuiver je je huis voor 90%van alle stoffen, huisstofmijt etc. Mensen met bv allergin etc zouden dit toestel echt eens moeten zien. Dit is een toestel zonder filter en effectief en daarbovenop het werkt voor de volle 100%. Wie interesse heeft in een vrijblijvende informatie kan mij altijd contacteren op het nr. 0474/217012, nog eens dit is volledig vrijblijvend en daarbovenop krijg je ook nog eens een geschenk twv 35 (dat iedereen sowieso in huis gebruikt) omdat u geluisterd heeft. Groetjes Fatima
Citeren

re-live
Nieuw
Famisurfer sinds : 09/08/2010 MELANIE, , 34 jaar
kinderen : geen!

09/08/2010 om 9:27:17

Hallo iedereen, Mijn dochtertje van 7 had tot haar 4 jaar last van allergische astma. Nadat alle pluchen knuffels uit haar kamer waren en vanalles gekocht en geregeld was om haar kamer zo "steriel mogelijk" te maken, was de laatste optie volgens de dokter dat de poes weg moest. Wat moest ik doen? Je wilt tenslotte dat je kind gezond en gelukkig is! Toevallig hoorde ik over "Tau-Coaching". Het is op een zachte energetische wijze emotionele stress opruimen. Vrienden van me hadden prachtige resultaten met hun kinderen. Dus ik wou het toch eens proberen,..wie weet kon de poes blijven. Tijdens zo'n sessie werd ik gebruikt om energetisch te testen en kon mijn dochtertje gewoon spelen.Af en toe werden er een paar oefeningetjes met haar gedaan. Zoals bv aan haar oortjes wrijven, een lampje op haar "3e oog"...Het leek allemaal zo banaal...MAAR... Een week na de 1e sessie konden we haar dagelijke puffs al verminderen! Ondertussen zijn we meer dan 2 jaar verder en is de poes er nog altijd en de puffs, die worden nog sporadisch gebruikt, voornamelijk bij emotionele gebeurtenissen. Ik was zo onder de indruk dat ook ik mij heb laten behandelen voor oa. hoge bloeddruk en allergien en uiteindelijk de professionele opleiding "Tau-coaching" gevolgd. Nu ben ik blij dat ook ik op zo'n zachte manier mensen/kinderen en zelfs dieren kan helpen. Er zijn bij kinderen prachtige resultaten met huilbaby's, reflux, slechte slapertjes,..! Als je meer wilt weten wat het voor mij gedaan heeft en hoe het allemaal te werk gaat, surf eens op: http://www.re-live.be Mij heeft het alleszins overtuigd dat er meer is dan de traditionele geneeskunde! groetjes, Jessica
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Spido
Groepskorting wordt verleend aan groepen vanaf 20 personen....
Recreatiedomein De Wouter
korting van 20% op vertoon van Famidookaart...
Spido
Groepskorting wordt verleend aan groepen vanaf 20 personen....
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341