09/08/2010 om 9:27:17
Hallo iedereen,
Mijn dochtertje van 7 had tot haar 4 jaar last van allergische astma. Nadat alle pluchen knuffels uit haar kamer waren en vanalles gekocht en geregeld was om haar kamer zo "steriel mogelijk" te maken, was de laatste optie volgens de dokter dat de poes weg moest. Wat moest ik doen? Je wilt tenslotte dat je kind gezond en gelukkig is! Toevallig hoorde ik over "Tau-Coaching". Het is op een zachte energetische wijze emotionele stress opruimen. Vrienden van me hadden prachtige resultaten met hun kinderen. Dus ik wou het toch eens proberen,..wie weet kon de poes blijven.
Tijdens zo'n sessie werd ik gebruikt om energetisch te testen en kon mijn dochtertje gewoon spelen.Af en toe werden er een paar oefeningetjes met haar gedaan. Zoals bv aan haar oortjes wrijven, een lampje op haar "3e oog"...Het leek allemaal zo banaal...MAAR...
Een week na de 1e sessie konden we haar dagelijke puffs al verminderen! Ondertussen zijn we meer dan 2 jaar verder en is de poes er nog altijd en de puffs, die worden nog sporadisch gebruikt, voornamelijk bij emotionele gebeurtenissen. Ik was zo onder de indruk dat ook ik mij heb laten behandelen voor oa. hoge bloeddruk en allergien en uiteindelijk de professionele opleiding "Tau-coaching" gevolgd. Nu ben ik blij dat ook ik op zo'n zachte manier mensen/kinderen en zelfs dieren kan helpen. Er zijn bij kinderen prachtige resultaten met huilbaby's, reflux, slechte slapertjes,..! Als je meer wilt weten wat het voor mij gedaan heeft en hoe het allemaal te werk gaat, surf eens op: http://www.re-live.be
Mij heeft het alleszins overtuigd dat er meer is dan de traditionele geneeskunde!
groetjes,
Jessica
Citeren