allerlei producten testen

Buzzer

14/06/2010 om 10:21:27

Beste allemaal, Mijn naam is Marjolein en ik werk voor Buzzer; een Word of Mouth Marketing bureau; dat klinkt heel ingewikkeld maar dat valt best mee. Buzzer helpt nieuwe poducten te introduceren door middel van word of mouth. Dat doen we door de producten, van voedingsmiddelen tot elecktrische tandenborstels, te verspreiden onder een heleboel mensen die we Buzzers noemen. Als Buzzer ontvang je thuis een pakket met onder andere het product om te testen en samples om uit te delen aan vrienden, familie, collegas etc Naast dat je ons (en daarmee de makers van het product) jouw mening geeft over het product, laat je als Buzzer ook zoveel mogelijk mensen in je omgeving het product proberen. Nu zijn we in Belgi op zoek naar mensen die het leuk vinden om Buzzer te worden. Oftewel, we zoeken mensen die nieuwsgierig zijn, het leuk vinden om gratis (nieuwe) producten uit te proberen. Lijkt dit je leuk kijk dan even op Buzzer.biz om je gratis in te schrijven. Met vriendelijke groet, Marjolein van Hek
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Archeosite en Museum van
Korting van 10% voor de eigenaar en op vertoon van de Famido...
Springking attractieverhu
10% korting op vertoon van uw Famidookaart...
Ballonnenclown Nono
5% korting op vertoon van Famidookaart...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341