90 rijden door smog

maria-maria-maria-3
Nieuw
Famisurfer sinds : 08/03/2007 maria, , 2020 jaar
kinderen : geen!

14/03/2007 om 20:20:59

amai! Heb ik even geluk gehad....gisteren helemaal geen tv gekeken en was dus totaal niet op de hoogte.....Had ook niets gemerkt aan de andere chauffeurs en de 90 SMOG borden waren blijkbaar ook aan mijn neus voorbijgegaan. Gelukkig niet geflitst (denk ik toch), want het was niet uit kwade bedoeling, ik was gewoon niet op de hoogte! Wat vinden jullie van deze maatregel??
Citeren

Hanna
Nieuw
Famisurfer sinds : 03/03/2007 Johanna, , 2020 jaar

14/03/2007 om 23:57:16

Ik ben een beetje bang dat het niet echt veel gaat opleveren behalve dan vloekende chauffeurs wegens boetes, maar ik vind het wel een stap in de goeie richting. Als we willen dat onze kinderen ook nog wat gezonde lucht krijgen om in te leven later, vind ik dat we allemaal mee ons best moeten doen!
Citeren

Sandyke601
Nieuw
Famisurfer sinds : 08/03/2007 Sandy, , 2020 jaar

15/03/2007 om 15:37:05

Ik weet ook niet of het veel uit haalt, maar alle beetjes helpen zeker? Tis een feit dat er IETS moet gebeuren, zeker als we willen dan onze kinderen nog een beetje een leefbare wereld willen overhouden!
Citeren

ikke
Nieuw

15/06/2007 om 19:36:17

als ze maar geld kunnen uit de chauffeurs hun zakken kunnen kloppen, en alles doen om automobilisten te demotiveren om de auto te gebruiken. Dit is wel duidelijk tegenwoordig, alles om toch maar de automobilisten te demotiveren, kut belgie
Citeren

Blijf op de hoogte ! Activiteiten, recepten, wedstrijden,
Ik zoek
een adres!

Mijn kortingen
Aikidoe - Aikido voor kid
10% op vertoon van Famidookaart...
Ballonnenclown Nono
5% korting op vertoon van Famidookaart...
Zaza Belle, Clown, Magir
10 % korting met CODE "FAMIDOO"...
Meer kortingen [+]

Fatal error: Call to undefined method famiweb::close() in /var/vwww/vhosts/famidoo.be/httpdocs/famidoo/forum_nl/fmessages.php on line 2341